گزارش خبرنگار العالم از جزئیات عملیات ایست بازرسی “الجلمه“

چهارشنبه 23 شهريور 1401 - 14:13

خبرنگار شبکه العالم اعلام کرد که به دنبال عملیات ایست بازرسی “الجلمه“، نیروهای رژیم اشغالگر ورودی‌های جنین را تا روز جمعه به صورت کامل بسته‌اند.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم تصریح کرد: شماری از افسران اسرائیلی تیپ الناحل و تیپ نخبگان، صبح امروز کشته شدند و همچنین دو جوان فلسطینی ۲۳ ساله و ۲۲ ساله به شهادت رسیدند که یکی از آنها در یگان اطلاعات نظامی تشکیلات خودگردان فلسطین خدمت می‌کرد.

خبرنگار العالم افزود:‌ دو جوان فلسطینی کمینی را برای نیروهای اشغالگر در نزدیکی ایست بازرسی الجلمه نصب می‌کنند و بعد از آنکه، نیروهای اشغالگر متوجه حضور آنها می‌شوند اقدام به بازداشت آنها می‌کنند که موفق نمی‌شوند و در نهایت، این دو جوان فلسطینی به یکی از افسران اسرائیلی تیراندازی کرده و او را به هلاکت می‌رسانند.

بر این اساس، آمار تلفات نظامیان اسرائیلی در جریان این عملیات بیشتر است ولی این رژیم با پنهان کردن واقعیت، فقط کشته شدن یک افسر را تایید کرده است.

شاهدان عینی نیز اعلام کردند که به دنبال این عملیات، رژیم اشغالگر بالگردهایی را برای انتقال مجروحان خود اعزام کرد.

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه پیکر این دو شهید فلسطینی در اختیار رژیم اسرائیل است، افزود اهالی اردوگاه جنین مراسمی برای تشییع نمادین پیکر این دو شهید برگزار خواهند کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها