ادامه ستم سه گانه عربی، غربی و بین المللی به یمن 

ادامه ستم سه گانه عربی، غربی و بین المللی به یمن 
دوشنبه 4 مهر 1401 - 19:21

ناظران اعلام کردند: یمن با وجود هشت سال حملات بی امان ائتلاف متجاوز توانست بر متجاوزان فائق آید و تسلیحاتی بسازد که جهان از دیدن آن انگشت به دهان مانده است. 

العالم _ يمن

#میلاد_شریف_پیامبر، #صنعاء و #انقلاب_21_سپتامبر، سه هشتگی هستند که بیش از همه در یمن ترند شده اند.

هم زمان با جشن های سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه در کشورهای مختلف، یمن نیز پرشورتر از دیگر کشورها در حال و هوای برگزاری این چشن است. یمنی ها از مردم عادی گرفته تا رهبران و مقامات دولتی در این جشن شرکت می کنند و به یکدیگر تبریک می گویند. این در حالی است که مردم یمن فرمانبرداری خود را از ارزش ها و آموزه های پیامبر گرامی اسلام در عمل به اثبات رسانده اند.

مردم یمن در همین حال انقلاب خود یعنی انقلاب 21 سپتامبر سال 2014 را نیز جشن می گیرند که تنها انقلابی در این کشور محسوب می شود که قدرت های خارجی در آن مداخله نداشته اند.

اتفاق مهمی که در همین روزها در یمن رخ داد، نمایش باشکوه دستاوردهای نظامی ارتش یمن بود که «امه الملک الخاشب» نویسنده یمنی آن را نمایشی تاریخی دانسته که کشور یمن هیچگاه به خود ندیده است.

یمن به مدد الهی و صبر و پایداری مردمش، با وجود هشت سال حملات بی امان ائتلاف متجاوز با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و با وجود محاصره کامل زمینی، دریایی و هوایی، توانست بر متجاوزان فائق آید و تسلیحاتی بازدارنده بسازد که جهان از دیدن آن انگشت به دهان مانده است.

انقلاب یمن هم اکنون به پیش می رود و عزم خود را جزم کرده است تا وجب به وجب خاک خود را از تصرف متجاوزان و اشغالگران آزاد و کشور را یکپارچه کند.

در ادامه برخی از پیام های کاربران را در ارتباط با میلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله و انقلاب 21 سپتامبر مرور می کنیم.

عمّاد الدّين کاربر یمنی با انتشار تابلویی در تبریک میلاد نبوی در حساب کاربری خود در پایگاه توئیتر، هشتگ #میلاد_شریف_پیامبر را ترند کرد.

ابو رشـــــاد الشرف دیگر کاربر یمنی نیز در توئیتی، سالروز انقلاب یمن را به مهدي محمد المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن تبریک گفت.

سماء الايمان البديل یکی دیگر از کاربران یمنی هم تابلویی گرافیکی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرده است که در آن تلاش های آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورهای استکباری و سازمان های بین المللی را برای بستن دهان جهان و جهانیان در برابر جنایات ائتلاف متجاوز در یمن حکایت کرده است.

پربیننده ترین خبرها