ادعای زن کویتی حامی رژیم صهیونیستی که تنها 559 رای درمیان مردم دارد!

ادعای زن کویتی حامی رژیم صهیونیستی که تنها 559 رای درمیان مردم دارد!
شنبه 9 مهر 1401 - 16:33

فجر السعید خبرنگار زن کویتی که خود را نماینده اکثریت خاموش مردم کشورش می داند، اخیرا خواستار عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی شده است.

العالم – کشکول

وی در حالی این خواسته را مطرح کرده که نتایج یک پژوهش با عنوان رویکردهای افکار عمومی کویت نسبت به مساله عادی سازی رابطه با رژیم اسرائیل نشان داده که بیش از 93 درصد از مردم کویت با عادی سازی مخالفند.

مواضع فجر السعید نسبت به رژیم صهیونیستی درحالی است که وی نامزد نمایندگی مجلس امت کویت نیز شده بود اما در انتخابات اخیر مجلس فقط 559 رای کسب کرد.

از همه اینها مضحک تر، ادعای السعید است که گفته بود سه بار در مسجد الاقصی نماز خوانده است، اما وقتی از او درباره مسافت میان قدس و تل آویو سوال شد، گفت که تل آویو همان قدس شرقی است و بین این دو منطقه فقط دو خیابان فاصله است!.

بر اساس قوانین کویت، «اسرائیل» رژیمی متخاصم تلقی می ‌شود لذا برای اشخاص حقیقی و حقوقی هر نوع عقد قرارداد با نهادها و شخصیتهای این رژیم ممنوع است و حکم آن، حبس ابد، 5 تا 10 سال زندان یا جریمه نقدی است.

با توجه به قوانین کویت این سوال مطرح است که چرا قانون درباره فجر اجرا نشده و چطور به وی اجازه مشارکت در انتخابات مجلس کویت اعطا شده است؟.

پربیننده ترین خبرها