گزارش خبرنگار العالم از انهدام موشک های رژیم صهیونیستی در حریم هوایی دمشق+فیلم

شنبه 30 مهر 1401 - 12:51

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد: نیم ساعت پس از فرود هواپیماها در فرودگاه بین المللی دمشق، رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک چند موشک به اطراف فرودگاه کرد. به گفته یک منبع نظامی سوری، اغلب این موشک ها توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری و منهدم شدند.

العالم - سوریه

بنابر گزارش خبرنگار العالم، هشت فروند موشک طی نیم ساعت از مبدأ شمال دریاچه طبریا شلیک و متعاقب آن صدای چندین انفجار در نقاط مختلف دمشق و حومه غربی و جنوبی آن شنیده شد و اندکی بعد آرامش در آسمان این مناطق حاکم شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که این حمله موشکی اولین حمله پس از گذشت 5 هفته از آخرین حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب صورت می گیرد که در آن 5 سرباز به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعتراف کرده که حملات این رژیم ناکام بوده و هیچ یک از موشک ها به هدف نخورده و اغلب آنها منهدم شده اند.

یک منبع نظامی سوری گفت: رژیم صهیونیستی جمعه شب گذشته با نقض حریم هوایی سوریه به شلیک چند فروند موشک به اطراف دمشق مبادرت کرد. به گفته این منبع، پدافند هوایی سوریه اغلب موشک ها را رهگیری و منهدم کرده است که البته برخی خسارت های مادی به بار آمده است.

پربیننده ترین خبرها