هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع اعلام شد

هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع اعلام شد
يکشنبه 8 آبان 1401 - 15:03

منابع صهیونیستی هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع که شامگاه گذشته از سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل انجام شد را اعلام کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش وبگاه شهاب نیوز، منابع صهیونیستی هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع که شامگاه گذشته از سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل انجام شد را اعلام کردند.

بنابراین گزارش، خاخام رونان حنانیا در این عملیات که از سوی کامل الجعبری از اعضای گردان‌های قسام انجام شد، به هلاکت رسیده است.

پیش از این منابع فلسطینی اعلام کرده بودند که صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع، یکی از شخصیت‌های افراطی ساکن این منطقه بود که همه فلسطینی‌ها او را می‌شناخته اند.

در تحولی دیگر، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی جزئیاتی جدید از عملیات کریات اربع منتشر و اعلام کرد که تیراندازی مجری این عملیات ۱۰ دقیقه به درازا کشید و در این مدت حتی یک نفر از نیروهای ارتش و یا پلیس رژیم صهیونیستی وارد منطقه درگیری نشدند.

گفتنی است شامگاه گذشته کامل الجعبری مجری عملیات تیراندازی در کریات اربع، توانست یک شهرک نشین را به هلاکت برساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کند. وی در جریان این عملیات نیز به شهادت رسید.

مهر

پربیننده ترین خبرها