زیرگیری چند صهیونیست در کرانه باختری+ ویدیو

زیرگیری چند صهیونیست در کرانه باختری+ ویدیو
يکشنبه 8 آبان 1401 - 16:32

رسانه‌های فلسطینی از زیرگیری 4 نظامی صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش عصر امروز (یکشنبه) رسانه‌های فلسطینی، یک خودرو حداقل یک نظامی صهیونیست را در شهر اریحا واقع در کرانه باختری زیر گرفت.

این گزارش حاکی است که نظامیان صهیونیست به مجری عملیات زیرگیری تیراندازی کرده‌اند.

زیرگیری نظامی صهیونیسترسانه‌های رژیم صهیونیستی از مصدومیت چهار صهیونیست در زیرگیری رخ داده در چهار راه النبی موسی خبر داده‌اند.

درهمین حال تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گفته می شود نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینی مجری عملیات زیر گرفتن صهیونیست ها در نزدیکی شهر اریحا در کرانه باختری مرکزی شلیک کرده و وی را به شهادت رسانده اند.

منابع عبری نیز گزارش دادند، این عملیات در دو نقطه مجزا در ورودی شهرک صهیونیستی الموگ و تقاطع نبی موسی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری رخ داده است که منجر به زخمی شدن 4 نظامی اسرائیلی شده است.

کرانه باختریاز سوی دیگر رسانه ها فیلمی از عملیات تیراندازی عصر دیروز (شنبه) در «کریات اربع» در الخلیل منتشر کردند، این فیلم نشان می دهد که مجری عملیات با تفنگ M-16 در دست، به سمت یک خودرو شلیک می کند.

خبرنگار العالم در رام الله در این زمینه گزارش داد: شهر الخلیل در کرانه باختری اشغالی همچنان در محاصره نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی است.

در حمله عصر دیروز «محمد الجعبری» مجری عملیات «کریات اربع» با اسلحه ام-16 به شهرک نشینان شلیک کرد و سپس به سوی نیروهای امنیتی که به محل اعزام شده بودند، نیز آتش گشود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری ملتهب است و مردم و نیروهای مقاومت فلسطین با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های اشغالگجر رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب را از چشمان آنها ربوده است.

پربیننده ترین خبرها