۵۰ سال حبس در انتظار ضارب همسر «نانسی پلوسی»

۵۰ سال حبس در انتظار ضارب همسر «نانسی پلوسی»
سه شنبه 10 آبان 1401 - 11:48

ضارب همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اتهام ضرب و جرح عضو خانواده یک مقام رسمی با خطر ۵۰ سال حبس روبه‌رو است!

العالم - آمریکا

به گزارش فاکس نیوز، فردی که روز جمعه به منزل نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا وارد شده و همسر وی را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده بوده، به اتهام حمله به عضو خانواده مقام رسمی دولت آمریکا و همچنین تلاش برای آدم‌ربایی، با خطر ۵۰ سال زندان روبه‌رو است.

روز جمعه «درو هامیل» سخنگوی پلوسی اعلام کرد یک مهاجمِ چکش‌به‌دست به اقامتگاه شخصی وی در سانفرانسیسکو وارد شده و با خشونت به همسر پلوسی حمله کرده است. رسانه‌های آمریکا دیروز دوشنبه اعلام کردند «پل پلوسی»، شوهر نانسی پلوسی بر اثر این حمله جمجمه‌اش شکسته شده و بازوی دست راستش هم صدمه دیده است. پل پلوسی، شوهر ۸۲ ساله نانسی پلوسی به علت این جراحات تحت عملی جراحی قرار گفته و به گفته منابع جراحی او کاملاً موفق بوده است. پلوسی در زمان این حادثه در سانفرانسیسکو نبوده است.

همچنین گفته می‌شود که ضارب به طور غیرقانونی در آمریکا اقامت داشته است؛ موضوعی که پای پلیس مهاجرت این کشور را نیز به میان خواهد آورد.

به گفته مقامات آمریکایی، ضارب که «دیوید دپپ» نام داشته و ۴۲ سال دارد، با این کار خواسته به دیگر اعضای کنگره نشان دهد که «اقدامات آن‌ها عواقب دارد».

دادستان‌های فدرال آمریکا اعلام کرده‌اند دپپ، اعلام کرده که قصد داشته پلوسی را ربوده و زانوهایش را بشکند.

حمله به منزل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درست ۱۰ روز مانده به انتخابات میان دوره‌ای رخ داد؛ انتخاباتی که می‌تواند تغییرات عمده‌ای در کنگره آمریکا را به همراه داشته باشد. پیش بینی می‌شود که جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا پیروز شوند، در حالی که سرنوشت اکثریت سنا آمریکا همچنان نامشخص است.

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد حمله به محل اقامت نانسی پلوسی و آسیب‌دیدن شوهرش «نفرت‌انگیز» است و همه باید در مقابل این خشونت در فضای سیاسی بایستند.

مهر

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها