ایلان ماسک: حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر بار دیگر فعال شد

ایلان ماسک: حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر بار دیگر فعال شد
يکشنبه 29 آبان 1401 - 07:33

ماسک پیشتر وعده داده بود در صورت کسب مالکیت توییتر، حساب کاربری دونالد ترامپ بار دیگر فعال شود.

العالم - آمریکا

به نقل از آسوشیتدپرس، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، مالک توییتر و مدیرعامل شرکت تسلا، پس از برگزاری یک نظرسنجی، حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا را در توییتر بار دیگر فعال کرد.
درنظرسنجی ایلان ماسک در توییتر ۵۱.۸ درصد شرکت کنندگان خواستار بازگرداندن حساب کاربری دونالد ترامپ شدند. بیش از ۱۵ میلیون نفر در این نظر سنجی در توییتر شرکت کرده بودند.
ایلان ماسک در توییتی در این خصوص نوشت «مردم» حرف خود را بیان کردند.
اندکی پس از آن، حساب کاربری ترامپ، که پیشتر به صورت «تعلیق شده» نمایش داده می‌شد، با توئیت‌های قبلی او که بیش از 59 هزار مورد است، بار دیگر در این پلتفرم ظاهر شد. دنبال‌کنندگان او دست‌کم در ابتدا دیده نمی‌شدند بودند، اما او به سرعت شروع به بازیابی آنها کرد. با این حال، هنوز هیچ توییت جدیدی از حساب کاربری ترامپ منتشر نشده است.
شبکه اجتماعی توییتر به دنبال هجوم شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در ششم ژانویه سال ۲۰۲۰حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا را برای ۱۲ ساعت تعلیق کرده بود. این شبکه اجتماعی سپس حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ را برای همیشه مسدود کرد.
دونالد ترامپ در توییتر بیش از ۸۸ میلیون دنبال‌کننده داشت. ترامپ نیز در واکنش توییتر را متهم کرده بود که با «دموکرات‌ها و افراطی‌های چپگرا» در صدد «ساکت» کردن او هستند.
مشخص نیست آیا ترامپ واقعاً به توییتر بازخواهد گشت یا خیر. ترامپ پیشتر گفته بود که حتی اگر حسابش بازگردانده شود، دوباره به آن ملحق نخواهد شد. او به سایت رسانه اجتماعی بسیار کوچکتر خود، Truth Social که پس تعلیق در توییتر راه اندازی کرد، متکی بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها