"نه" قاطع ملی‌پوشان مغربی به عادی سازی روابط با صهیونیست ها/ پرچم فلسطین همیشه بالاست!

جمعه 11 آذر 1401 - 14:06

ملی‌پوشان مغربی بعد از پیروزی مقابل کانادا و صعود به مرحله بعد در جام جهانی، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند و بر دوش گذاشتند، این اقدام با استقبال گسترده در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

العالم- داغ‌های مجازی

به گزارش العالم، در چارچوب رقابت‌های جام جهانی 2022، تیم فوتبال مغرب، با شکست ۲ به یک کانادا به مرحله حذفی صعود کرد تا پس از جام جهانی ۱۹۸۶ این افتخار را بار دیگر تکرار کند. بازیکنان تیم ملی مغرب ضمن بجا آوردن سجده شکر با اهتزاز پرچم فلسطین خوشحالی خود را به نمایش گذاشتند.

در همین راستا، Abomohamad در توییتر نوشت: بازیکنان مغربی بر خلاف حاکمان خیانتکارشان، همیشه پرچم فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند.

أحمد أبوعبيدة نوشت:‌ به‌رغم عادی‌سازی روابط میان رژیم مغرب رژیم صهیونیستی و جانبداری رباط از اشغالگری اسرائیل به حساب ملت فلسطین. اما بازیکنان تیم ملی مغرب و هواداران مغربی پرچم فلسطین را در تمامی مسابقات تیم ملی حمل می‌کنند. آنها شعارهای آزادی برای فلسطین و فلسطین عربی را سر دادند. تبریک به مغرب.

محمد الجبالي نیز تصویر ملی‌پوش مغربی را بازنشر کرده و نوشته است: پرچم فلسطین جشن ملی‌پوشان مغربی را به دلیل راهیابی به دور دوم جام جهانی را مزین کرده است.

مغرب با آمریکا و رژیم صهیونیستی قرارداد سه‌جانبه امضا کرده که بر اساس آن، آمریکا صحرای غربی را به عنوان سرزمین مغرب به رسمیت می‌شناسد و مغرب نیز موافقت خود را با از سرگیری روابط با رژیم اسرائیل اعلام کرد.

مردم مغرب تاکنون بارها با آمدن به خیابان و برگزاری تجمع و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی، مخالفت خود را با این عادی‌سازی ابراز و خواهان پایان آن شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها