ظهور جنبش صهیونیستی جدید تحت عنوان "بیایید این سرزمین را ترک کنیم"

جمعه 2 دی 1401 - 15:10

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی از ظهور یک جنبش صهیونیستی جدید در فلسطین اشغالی با عنوان "بیایید همه با هم این سرزمین را ترک کنیم" خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: روزنامه عبری معاریو از ظهور یک جنبش صهیونیستی جدید به نام "بیایید همه با هم این سرزمین را ترک کنیم" خبر داده و گفته که رهبران این جنبش از جمله "مردخای کهانا" جمعی از جنایتکارانی هستند که پیشتر صهیونیست ها را از سراسر جهان به فلسطین کشانده اند.

وی خاطرنشان کرد، این جنبش که به تازگی شکل گرفته است اکنون منادی مهاجرت معکوس به خارج از فلسطین است و این همان چیزی است که مقاومت فلسطین سال ها به دنبال تحقق آن است.

شلح تصریح کرد که مردخای یک قطعه بزرگ زمین خود در آمریکا را برای تأسیسات مجتمع های مسکونی، شبیه شهرک هایی که در فلسطین ایجاد کرده اند، برای مهاجران صهیونیست اختصاص داده است.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که شدت حملات مقاومت باعث تسریع روند مهاجرت معکوس می شود. او همچنین از ملت فلسطین در سراسر این کشور خواست به حملات خود شدت بخشیده و تا می توانند به صفوف گروه های مقاومت بپیوندند.

پربیننده ترین خبرها