رونالدو و جرجینا در ریاض؛ عربستانی‌ها چگونه با آنها برخورد می‌کنند؟!

رونالدو و جرجینا در ریاض؛ عربستانی‌ها چگونه با آنها برخورد می‌کنند؟!
يکشنبه 11 دی 1401 - 22:44

"غانم الدوسری " فعال سعودی با انتشار عکسی از کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی به همراه دوست دخترش جرجینا، از حضور آن ها درکشوری که قوانین سفت و سختی درباره مد و لباس و آداب و سنن برآن حاکم است، انتقاد کرد.

العالمعربستان سعودی

در توئیت این کاربر سعودی آمده است ": کریستیانو رونالدو هنوز با جرجینا ازدواج نکرده است، پس چگونه می خواهد در عربستان زندگی کند؟ آیا شریعت اسلامی به وی اجازه روابطی خارج از ازدواج می دهد؟ "

خبر پیوستن رونالدو به باشگاه النصر سعودی و پیش از آن خبرهایی درباره ارتباط وی با جرجینا رودریگرز، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و آن ها این سوال را مطرح کردند که آیا با وجود قوانین سفت و سخت در عربستان سعودی، به رونالدو اجازه داده می شود که با جرجینا خارج از چارچوب ازدواج روابط داشته باشد؟

شبکه های اجتماعی اوت گذشته خبرهایی را درباره خواستگاری رونالدو از جرجینا مدل اسپانیایی منتشر کردند که از سال 2016 با یکدیگر رابطه دوستی برقرار کرده اند که حاصل آن تولد دو دختربچه به نام های الینا و مارتینا درسال 2017 است.

همزمان با این خبرهای جنجالی، جنجال دیگری درباره وضعیت کریستیانو رونالدو و دوست دخترش در کشوری به پا شده که قوانین سخت و سفتی در ارتباط با لباس و مد و آداب و رسوم بر آن حاکم است.

برخی ها این سوال را مطرح کرده اند که این کشور محافظه کار چگونه با رابطه رونالدو و جرجینا درخارج از چارچوب ازدواج تعامل و برخورد خواهد کرد؟

پربیننده ترین خبرها