مقاومت فلسطین این گونه صهیونیست ها را به گریه انداخت+فیلم

شنبه 8 بهمن 1401 - 11:25

کاربران شبکه های اجتماعی ویدیویی را از گریه صهیونیست ها پس از عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی – که به کشته و مجروح شدن چندین صهیونیست منجر شد – منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

حساب کاربری با عنوان "عمانیون مع الاقصی" با انتشار این ویدیو، در توضیحات آن نوشت: "گریه صهیونیست ها – اگر از این ویدیو خوشتان آمده لایک کنید".

بسیاری از کاربران به این ویدیو واکنش نشان دادند و برخی از آنها یادداشت هایی با این مضمون منتشر کردند: "باید بدانند که خون مسلمانان ارزان نیست" ، "چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان و مقصر کسی است که شروع کند"، "هیچ گاه طعم آسایش را نخواهند چشید. آنها برای همیشه تا قیامت در ترس و وحشت زندگی خواهند کرد".

گفتنی است در عملیات تلافی جویانه ای که یک جوان فلسطینی به نام "خیری علقم" دیروز (جمعه 7 بهمن ماه 1401) اجرا کرد و خود در آن، به شهادت رسید، 8 صهیونیست كشته و 12 نفر دیگر مجروح شدند.

با اجرای این عملیات، موجی از شادی شهرهای کرانه باختری و غزه را در بر گرفت. روز پنجشنبه (6 بهمن ماه 1401) یعنی یک روز قبل از عملیات شهادت طلبانه قدس، نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جنین، 9 نفر از جمله یک شهروند سالخورده فلسطینی را به شهادت رسانده و 20 نفر دیگر را مجروح کردند.

پربیننده ترین خبرها