تل آویو در ورطه آنارشیسم؛ آیا زمان خودکشی "اسرائیل" فرا رسیده است

تل آویو در ورطه آنارشیسم؛ آیا زمان خودکشی
دوشنبه 17 بهمن 1401 - 13:48

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که او و جمعی از مقامات این رژیم به صراحت تهدید به قتل شده اند. وی همچنین اعلام کرده که از افزایش موج خشونت و تهدید به قتل هراسان است. این موج حاصل ادامه اعتراضات به نقشه های وی برای چنبره بر دستگاه قضایی این رژیم و تلاش او برای در امان ماندن از محاکمه به دلیل اتهام خیانت در امانت و فریب کاری و دریافت رشوه است.

العالم - کشکول

منظور نتانیاهو از تهدید، اظهارات یک خلبان بازنشسته این رژیم به نام "زایف راز"، یکی از رهبران اعتراضات و جریان مخالف علیه نتانیاهوست که در صفحه فیسبوک خود نوشته است: "وقتی که نخست وزیر، اختیارات دیکتاتورمآبانه می خواهد، باید او و همه وزرا و اطرافیانش محکوم به مرگ شوند.. "

تهدید نتانیاهو به قتل فقط به این خلبان بازنشسته – که در حمله به تأسیسات هسته ای عراق در سال 1981 شرکت داشته است – منحصر نمی شود بلکه شخصیت ها و افراد مهم و مشهور دیگری از جمله یک وکیل به نام "داوید حودیق" – که یکی از مشهورترین وکلای این رژیم در زمینه مسائل اقتصادی است – هم او را تهدید کرده و به وضوح گفته است: "علیه نتانیاهو سلاح به دست می گیرد".

تهدید به استفاده از سلاح علیه رقبای سیاسی در رژیم صهیونیستی به معترضان به نتانیاهو منحصر نمی شود بلکه هواداران او هم تهدید به حمله مسلحانه علیه رقبای خود کرده اند. البته توسل به سلاح برای حذف رقیب، یکی از ویژگی های مهم صهیونیست هاست و هیچ استثنایی در این خصوص وجود ندارد. به دنبال افزایش تهدید به قتل علیه "گالی بهراو - میاره" مشاور قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، از سوی پلیس درجه حفاظت او ارتقا داده شده است. او مخالف طرح نتانیاهوست و آن را "کودتا" خوانده است.

همین باور صهیونیسم که قتل و حذف فیزیکی را بهترین روش برای زندگی می داند، باعث شده است که این رژیم از همان زمانی که توسط استعمار غرب در قلب جهان اسلام کاشته شد، رژیمی منفور و نامشروع باشد. این رژیم، رژیمی است که گروههای مختلفی از ملیت ها و هویت های مختلف را در خود جمع و به فلسطین اشغالی منتقل کرده است.

گروه هایی که تنها وجه اشتراک و ارتباط بین آنها قتل و کشتار، خونخواری و خودشیفتگی است؛ ذات آنها با کینه و نفرت و جنایت عجین شده است و به همین دلیل است که هر روز شاهد کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان در فلسطین اشغالی هستیم.

آنها بیش از 70 سال است که بی هیچ رحم و ملاحظه ای خانه های مردم را ویران و باغ هایشان را نابود می کنند و جالب اینجاست که همین قتل و کشتار روزانه هم نتوانسته است عطش آنها را برای خونخواری فرو بنشاند. و این چنین است که این رژیم با جنایت و تجاوز به ملت ها و کشورهای عربی دیگر جان می گیرد طوری که انگار برای قتل و کشتار خلق شده است.

بدیهی است که چنین شخصیت و هویتی از صهیونیسم، عنصر مرگ را در بطن خود دارد و لذا روز مرگ آن پیوسته نزدیک تر می شود و اتفاقاتی که امروز در این رژیم رخ می دهد صرفا پیش درآمد جنگ داخلی آینده است و همین شخصیت بیمار صهیونیست عامل اول و آخر همه جنایات ضد بشری این رژیم در فلسطین است خوی جنایتگری که مثل آتش بر جان این رژیم زبانه می کشد و آن را پیوسته تحلیل می برد.

پربیننده ترین خبرها