جهاد اسلامی: اعدام شهید «ابوعلی» اجرای تصمیمات دولت فاشیستی است

جهاد اسلامی: اعدام شهید «ابوعلی» اجرای تصمیمات دولت فاشیستی است
جمعه 21 بهمن 1401 - 17:56

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه از شهادت اسیر قهرمان احمد ابوعلی بر اثر قصور پزشکی در زندان های اشغالی خبر داد و اعلام کرد که این اعدام اجرای تصمیمات یک دولت فاشیستی است.

العالم- فلسطين

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت کشتار تدریجی اسیران، جنایتی خطرناک و ادامه جنایات اشغالگران و اجرای تصمیمات دولت اشغالگر فاشیستی است.

این جنبش از نهادهای بین المللی و حقوق بشری خواست که اشغالگران را به دلیل جنایاتشان علیه زندانیان و ملت فلسطین مجازات کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

*به نام خداوند بخشنده ترین مهربان*

بیانیه شهادت اسیر احمد ابوعلی از الخلیل

*صادره از جنبش جهاد اسلامی فلسطین*

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت احمد ابوعلی (48 ساله) از شهر یطاء در الخلیل در اثر جنایت کشتار آرام در زندان النقب صهیونیستی را به اطلاع مردم می رساند .

ما تأکید می کنیم که جنایت اعدام تدریجی اداره زندان های رژیم صهیونیستی علیه زندانیان فلسطینی، خطرناک و ادامه جنایات اشغالگران علیه مردم و تصمیمات دولت اشغالگر فاشیستی است که مسئولیت کامل بی عدالتی در حق زندانیان و بازداشت شدگان را بر عهده دارد.

ما از نهادهای بین المللی و بشردوستانه می خواهیم که به نقش واقعی خود در دفاع از زندانیان و محاکمه رژیم اشغالگر به دلیل جنایات فجیع و بی وقفه اش عمل کنند و خواهان عزمی جزم برای دفاع از مساله اسرا و رفع مشکلاتشان هستیم.

ما این ضایعه را به خانواده محترم شهید و فلسطینیان تسلیت می گوییم و به اسرای دلاور خود درود می فرستیم و به آنها قول می دهیم که به هر طریقی به تلاش خود برای آزادسازی و اعاده حقوق غصب شده امان و تطهیر مقدساتمان ادامه دهیم.

* جنبش جهاد اسلامی در فلسطین - کرانه باختری *

* جمعه 19 رجب 1444 هجری قمری - 10 فوریه 2023 میلادی *

پربیننده ترین خبرها