واکنش کاربران به فروش یک جزیره بحرینی به رژیم صهیونیستی!

يکشنبه 30 بهمن 1401 - 11:27

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی بعد از انتشار خبر خرید یک جزیره بحرینی توسط اشغالگران، آن را از وب‌سایت خود حذف کرد، با این وجود فضای مجازی کشورهای عربی سرشار از انتقاد از این موضوع شد.

العالم - بحرین

تعدادی از وب‌سایت‌های خبری خبر خرید یکی از جزایر بحرین توسط یک شرکت صهیونیستی را از طریق مزایده «شرکت حراج عربی» منتشر کردند.

همچنین پایگاه اینترنتی «التغییر پرس» به نقل از «کانال هفت عبری» که این خبر را پس از انتشار از سایت خود حذف کرد، نوشت: « شرکت هیمنوتا متعلق به صندوق ملی یهودیان در رژیم صهیونیستی، در جریان مزایده ای که توسط «شرکت حراج عربی» برگزار شد، جزیره ای خصوصی در بحرین خریداری کرد.»

فعالان جهان عرب پس از انتشار این خبر در فضای مجازی واکنش نشان دادند، شریف المصری در توئیتی نوشت: «بحرین جزیره‌ای را به اسرائیل می‌فروشد! کانال هفت عبری نیز فاش می‌کند که بحرین یک جزیره خصوصی را به صندوق ملی یهودیان فروخته است که پیشتر توسط جنبش صهیونیستی برای خرید زمین های فلسطینیان ایجاد شده بود!»

کاربری با نام «سندس الحسنی» در توئیتی درباره این موضوع نوشت: «آیا واقعا این درست است که صندوق ملی یهود در بحرین یک جزیره برای خود را بخرد؟ امیدوارم این خبر تکذیب شود، بحرین که خودش جزیره کوچکی است، چگونه می تواند بخشی از سرزمینش را بفروشد؟ آن هم به چه کسی؟ به چندتن از اعضای گروه هاگانا که به خون اعراب تشنه اند و همواره شعار «مرگ بر عرب ها» را سر می دهند.»

گزارش مرکز مطالعات و تحقیقات شبه جزیره عربستان در این باره اعلام کرد: «این رسوایی و خیانت است. بحرین یکی از جزایر خود را به اسرائیل می فروشد و آماده می شود تا از حاکمیت خود بر آن چشم پوشی کند.»

پربیننده ترین خبرها