گزارش العالم از حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به سوریه زلزله زده

يکشنبه 30 بهمن 1401 - 18:52

خبرنگار العالم در سوریه با اشاره به شهادت 5 نفر و زخمی شدن 15 نفر دیگر بر اثر حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به دمشق، تاکید کرد که با توجه به وضعیت وخیم برخی از مجروحان، احتمالا آمار شهیدان افزایش پیدا کند.

العالم ـ سوریه

خبرنگار العالم با حضور در محل اصابت موشک های رژیم صهیونیستی، از حجم انبوه ویرانی در این محل خبر داد و گفت: حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی 8 طبقه را هدف گرفت، مردم همچنان در این محل حضور دارند و به تیم های امداد در عملیات آواربرداری کمک می کنند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) چندین منطقه مسکونی و نظامی در داخل و اطراف دمشق پایتخت سوریه را هدف قرار دادند. در این حمله پدافند هوایی سوریه چندین راکت را رهگیری و سرنگون کرد.

محافل بین المللی متعددی از صبح امروز یکشنبه این حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. وزارت خارجه ایران قویا این حمله را محکوم کرد. وزارت خارجه روسیه نیز بیانیه ای درمحکومیت این تجاوز صادر کرد.

گروههای مقاومت فلسطین واحزاب و نهادهای فلسطینی با صدور بیانیه هایی این تجاوزگری را محکوم کردند و این علاوه بر خشم گسترده مردمی در دمشق است.

این حمله گسترده ترین حمله رژیم اشغالگر اسرائیلی به سوریه در سال 2023 به شمار می آید.

پربیننده ترین خبرها