یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم و پاسخ کوبنده مقاومت + فیلم

يکشنبه 6 فروردين 1402 - 13:15

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «نورشمس» در طولکرم، 3 جوان فلسطینی را بازداشت کردند؛ این در حالی است که مبارزان گردان طولکرم با اعلام مقابله با نظامیان صهیونیست، تاکید کردند که دشمن صهیونیستی در انتظار اقدامات غیرمنتظره مقاومت باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه های فلسطینی روز یکشنبه اعلام کردند که درگیری شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در این اردوگاه رخ داد. آژیر خطر نیز در این اردوگاه به صدا درآمده و نیروهای پشتیبانی در حال اعزام به منطقه هستند.

باشگاه اسیر فلسطینی تاکید کرد که آمار بازداشت شدگان در اردوگاه نور شمس به 3 نفر رسید: بهاء محمد فیاض (27 ساله)، و وسام سیف ابولبده(24 ساله) و عبد سیف ابولبده (19 ساله) برادران شهید سیف ابولبده.

سیف ابولبده جوان 25 ساله فلسطینی از اعضای جنبش جهاد اسلامی سال گذشته توسط نظامیان اسرائیلی در نزدیکی میدان «عرابه» در جنین به شهادت رسیدند.

گردان طولکرم در کرانه باختری با صدور بیانیه ایی تاکیدکرد: به مردم فلسطین بویژه مردم اردوگاه نورشمس در طولکرم می گوییم که نیروهای شما در گردان طولکرم با یورش صهیونیستها در اطراف طولکرم و در تمام محورها مقابله می کنند و اقدامات غیرمنتظره بسیاری در انتظار دشمن صهیونیستی است.

گردان طولکرم در این بیانیه خطاب به ملت فلسطین گفت: از شما می خواهیم احتیاط کنید و جان خود را به خطر نیندازید. صهیونیستها را به ما بسپارید. ما می دانیم چگونه آنها را ناامید و ناکام بگذاریم.

پربیننده ترین خبرها