جنبش 14 فوریه بحرین:

ائتلاف متجاوز نتوانست به اهداف خود در یمن دست یابد

ائتلاف متجاوز نتوانست به اهداف خود در یمن دست یابد
سه شنبه 8 فروردين 1402 - 20:40

جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، وضعیت نه جنگ و نه صلح را که نیروهای متجاوز به دنبال تحمیل آن بر مردم یمن هستند، به شدت محکوم کرد.

العالم - بحرين

جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای به مناسبت هشتمین سالگرد تجاوز به یمن، از ائتلاف متجاوز خواست که به اقدامات وحشیانه، ریختن خون مردم و ویرانی و درد و رنج مردم یمن پایان دهد.

جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه در بیانیه خود اعلام کرد : طرفی که جنگ و تجاوز را به شکل مستقیم بر یمن تحمیل کرد، آمریکای استعمارگر است که به مزدوران خود در عربستان سعودی و امارات دستور داد برای نابودی زیرساخت های یمن ، جنگ نیابتی به راه بیاندازند.

این جنبش تاکید کرد: ائتلاف متجاوز متحمل شکست سنگین و دچار فروپاشی شد و نتوانست به هیچ یک از اهداف خود از جمله نابودی قدرت موشکی یمن، بازگرداندن دولت مزدور به صنعا پایتخت یمن، و یا نابودی جنبش انصارالله دست یابد.

این جنبش بحرینی افزود : با وجود کشتارها و جنایات جنگی که ائتلاف متجاوز مرتکب شد و با وجود محاصره خفقان آوری که بر یمن تحمیل کرد، یمن شکست نخورده و توانسته پایداری کند و در سال های اخیر از وضعیت دفاعی به وضعیت تهاجمی تغییر وضعیت داده و به دستاوردهای نظامی بزرگ دست یافته است.

پربیننده ترین خبرها