حماس توسعه شهرک‌سازی در بیت لحم و قدس را محکوم کرد

حماس توسعه شهرک‌سازی در بیت لحم و قدس را محکوم کرد
سه شنبه 8 فروردين 1402 - 22:37

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) موافقت رژیم صهیونیستی با مناقصه ساخت بیش از یک هزار واحد جدید صهیونیست‌نشین در بیت لحم و شرق قدس اشغالی را محکوم کرد.

العالم - فلسطین

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس ضمن محکوم کردن موافقت رژیم صهیونیستی با مناقصه ساخت بیش از یک هزار واحد صهیونیست‌نشین جدید در شهرک‌های «افرات» و «بیتار عیلیت» در بیت لحم و «گیلو» در شرق قدس اشغالی، آن را در راستای سیاست اشغالگری این رژیم دانست.

وی گفت که موافقت رژیم صهیونیستی با این طرح در راستای تداوم سیاست‌های اشغالگری، تجاوزکاری و یهودی‌سازی علیه ملت و سرزمین فلسطین و پیامی به کسانی است که به دنبال سراب توافقات امنیتی و سیاسی با دشمن جنایتکار هستند.

سخنگوی جنبش حماس همچنین گفت: «ما این تجاوز آشکار علیه اراضی اشغالی را محکوم کرده و از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم که هماهنگی امنیتی بیهود با اشغالگران را که تنها به نفع رژیم اشغالگر و به ضرر حقوق ملی و مشروع فلسطینیان است، متوقف کند».

سخنگوی جنبش حماس همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست به مسئولیت خود در زمینه اقدام فوری جهت پایان دادن به اشغالگری و توقف تجاوزگری های این رژیم علیه ملت و سرزمین فلسطین عمل کنند.

پربیننده ترین خبرها