وقوع رخداد امنیتی در اصفهان تکذیب شد

وقوع رخداد امنیتی در اصفهان تکذیب شد
چهارشنبه 16 فروردين 1402 - 11:42

محمدرضا جان‌نثاری  با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر اتفاق امنیتی در اصفهان، اعلام کرد: شب گذشته (پانزدهم فروردین ماه) هیچ‌گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیافتاده است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان اصفهان مانند همیشه آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر هوشیاری مسئولان و مجموعه‌های حافظ امنیت استان، عنوان کرد: مطالب منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی صحیح نیست.
به گزارش مهر، از شب گذشته و صبح امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی اعلام شد که یک ریز پرنده مشکوک به یک واحد صنعتی وابسته به وزارت دفاع در اصفهان نزدیک شده و سامانه‌های حفاظتی آن را سرنگون کردند.
شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آن‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آن‌ها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

پربیننده ترین خبرها