تازه ترین حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیستی در واکنش به حوادث مسجدالاقصی

تازه ترین حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیستی در واکنش به حوادث مسجدالاقصی
پنج‌شنبه 17 فروردين 1402 - 10:25

منابع خبری فلسطین بامداد پنجشنبه از حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین در غزه به شهرک های صهیونیست نشین در واکنش یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح و دستگیری معتکفان و نمازگزاران فلسطینی خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری "المرکز الفلسطینی" مقاومت فلسطین در نوار غزه، سحرگاه امروز (پنجشنبه) شهرک های هم مرز با نوار غزه را با چندین موشک هدف حمله قرار داد. این حمله در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، ضرب و جرح، بازداشت و بیرون کردن معتکفان و نمازگراران فلسطینی صورت گرفت.

کانال 14 عبری اعلام کرد که هفت موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اسراییلی شلیک شد.

سخنگوی ارتش اشغالگر نیز با تایید حملات موشکی فلسطینیان خاطرنشان کرد: هفت فروند موشک "زمین به هوا" از نوار غزه شلیک و در هوا منفجر شد که پنج فروند از آنها بر فراز اسراییل و دو فروند به سمت دریا بوده است.

در همین حال خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک های صهیونیستی «دوروت» و «حفات شیکمیم» در نقب غربی به صدا درآمده است.

بر اساس این گزارش، صدای چند انفجار بر فراز آسمان نقب غربی که احتمالا به سبب فعالیت سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی است، شنیده شده است.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان غزه شلیک کردند.

در همین الجزیره گزارش داد که هواپیمای رژیم صهیونیستی یکی از مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در مرکز غزه را هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها