عملیات جدید ضد صهیونیستی در قدس

عملیات جدید ضد صهیونیستی در قدس
شنبه 19 فروردين 1402 - 12:59

خبرهای منتشر شده از عملیات جدید ضد صهیونیستی در شهر اشغالی قدس حکایت دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی سما گزارش داد که عملیات ضد صهیونیستی امروز (شنبه) با استفاده از خودرو در خیابان یافا در شهر اشغالی قدس صورت گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی هم ضمن تایید وقوع این عملیات خاطرنشان کردند که هیچ یک از صهیونیستها در این عملیات زخمی نشده اند.

بنابر گزارش رسانه ها، دراین عملیات یک خودرو تلاش کرد شماری از شهرک نشینان صهیونیست را زیر بگیرد که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی هم اکنون درحال جستجو برای یافتن خودروی مظنون هستند.

شهر تل آویو نیز شب گذشته شاهد دو عملیات تیراندازی و زیرگیری با خودرو توسط شهروند فلسطینی بود که در جریان آن یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر از صهیونیست ها زخمی شدند.

در عملیات استشهادی زیر گیری با خودرو، عامل عملیات «یوسف احمد سلیمان ابو جابر» از اهالی «کفر قاسم» (واقع در ۲۰ کیلومتری شرق تل آویو) است، پس از واژگون شدن خودرویش به ضرب گلوله پلیس صهیونیستی به شهادت رسیده است.

درگیری اخیر در فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه 16 فروردین 1402 و بازداشت حدود 500 نفر از فلسطینیان آغاز شد.

به دنبال اوج گیری جنایت رژیم صهیونیستی در یورش به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی که با واکنش دبیرکل سازمان ملل نیر مواجه شد، گروه های مقاومت پس از هشدارهای مکرر، درنهایت با حملات موشکی و راکتی بی سابقه خود به جنایتگری رژیم صهیونیستی از غزه و لبنان پاسخ دادند.

پربیننده ترین خبرها