شیخ قاووق: حزب‌الله پیشرو در حمایت از مقاومت فلسطین است

شیخ قاووق: حزب‌الله پیشرو در حمایت از مقاومت فلسطین است
يکشنبه 20 فروردين 1402 - 16:35

«شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که حزب‌الله در جایگاه پیشرو در حمایت و یاری رساندن به فلسطین، مردم و مقاومت آن قرار دارد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق امروز یکشنبه تاکید کرد که حملات مستمر (ارتش و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی) علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی و موقوفات اسلامی و مقدسات در قدس شریف غیرقابل تحمل است و در برابر آن سکوت نخواهد شد.

وی گفت: هر انسان شریفی در امت اسلامی این حق را دارد که هر کاری می تواند برای برای حمایت و حفاظت از مسجد الاقصی انجام دهد.

شیخ قاووق در مراسم افطاری سالانه مجمع خیریه اسلامی کمک به ایتام در منطقه جبل عامل تاکید کرد که همه فداکاری هایی که در فلسطین، لبنان و همه محورهای مقاومت انجام می شود بخاطر بیت المقدس و مسجد الاقصی است و این امر یک وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی برای همه ماست و ما در انجام آن ذره ای تردید نخواهیم کرد.

عضو ارشد حزب الله لبنان گفت: حزب الله در موقعیتی پیشرو برای حمایت از فلسطین و مردم و مقاومت آن قرار دارد و بدون تردید این راه را تا پایان خواهد رفت و هیچ تهدیدی نخواهد توانست عزم این حزب الله را خدشه دار کند یا اراده اش را بشکند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ما اسرائیل، با توجه به تغییر معادلاتی که به برکت نیروهای مقاومت اعمال کرده اند، بدترین روزهای خود را از سال ۱۹۴۸ به این سو سپری می کند و اوضاع این رژیم چه در داخل و خارج بغرنج و در محاصره بحران و آتش است.

شیخ قاووق تصریح کرد: اکنون در شرایطی هستیم که اسرائیل قبل از اینکه بخواهد به جنگ با لبنان فکر کند، باید هزار بار حساب و کتاب کند ، چرا که می داند لبنان به یکی از مصون ترین کشورها در برابر تهدیدات این رژیم تبدیل شده است.

وی افزود: این افتخاری برای لبنان و مقاومت است که سران ارتش رژیم صهیونیستی اذعان می کنند که ارتش آنها اسیر معادلات حزب الله لبنان شده است و این افتخاری برای مقاومت و یک سربلندی برای لبنان است که لیبرمن وزیر امنیت داخلی سابق اسرائیل می گوید که نیروی بازدارنده اسرائیل در برابر معادلات سید حسن نصرالله روز به روز در حال فرسایش است.

به گزارش ایرنا، نظامیان صهیونیست شامگاه چهارشنبه گذشته با ورود به صحن مسجدالاقصی با باتوم و گلوله‌های پلاستیکی نمازگزاران فلسطینی را مورد حمله شدید قرار داده، دهها فلسطینی را زخمی و بازداشت کردند، آسیب های فراوانی به این مکان مقدس رسانده و در ادامه در جنایتی آشکار مانع ورود خودروهای امدادی به باب الاسباط در قدس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

طی این اقدام جنایتکارانه نظامیان صهیونیست، بیش از 200 نفر از نمازگزاران فلسطینی را زخمی و حود 500 نفر دیگر را بازداشت کردند.

پربیننده ترین خبرها