آماده‌باش رژیم صهیونیستی به مناسبت روز جهانی قدس/ از فعال شدن گنبد آهنین تا ادامه بازداشت فلسطینیان

آماده‌باش رژیم صهیونیستی به مناسبت روز جهانی قدس/ از فعال شدن گنبد آهنین تا ادامه بازداشت فلسطینیان
جمعه 25 فروردين 1402 - 11:14

نظامیان اشغالگر با حضور گسترده در منطقه قدیمی بیت المقدس و اطراف آن، فلسطینیان در کرانه باختری را بازداشت می کنند، با این حال هزاران نفر امروز نماز صبح را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

پلیس رژیم اشغالگر امروز جمعه به حضور گسترده نظامیان در قدس اشغالی و کرانه باختری ادامه می دهد و مدعی است که هشدارهای زیادی برای انجام عملیات مسلحانه وجود دارد. ارتش همچنین گنبد آهنین را در سراسر سرزمین های اشغالی فعال کرده است.

به گفته پلیس اشغالگر، این حضور گسترده در قدس اشغالی به علت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و پیش بینی می شود تعداد زیادی از نمازگزاران وارد مسجدالاقصی شوند.

با وجود آرامش نسبی حاکم در هفته جاری، حمله وحشیانه نیروهای پلیس به نمازگزاران در مسجد الاقصی، دستگیری صدها نفر از اعتکاف کنندگان و مجروح شدن ده ها تن از آنان ادامه دارد.

امروز پلیس بیش از دو هزار نفر از نیروهای خود را در بیت المقدس به ویژه در منطقه قدیمی شهر به ویژه در مناطق اطراف بیت المقدس مستقر کرد.

سه شنبه گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توقف تهاجم شهرک نشینان به مسجد الاقصی در ده روز آخر ماه مبارک رمضان خبر داد؛ اما نیروهای ارتش اشغالگر با ادامه دادن به روند دستگیری ها در کرانه باختری، تنها در روز گذشته 12 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. طبق آمار، در هفته گذشته 122 کارگر فلسطینی دستگیر شده اند. پلیس اشغالگر اعلام کرده امروز در ایست بازرسی قلندیا اقدامات امنیتی خود را شدت می بخشد.

پربیننده ترین خبرها