خروج حزب کار رژیم صهیونیستی از مذاکره با ائتلاف نتانیاهو

خروج حزب کار رژیم صهیونیستی از مذاکره با ائتلاف نتانیاهو
يکشنبه 27 فروردين 1402 - 17:10

حزب کار رژیم صهیونیستی در بحبوحه افزایش اختلافات، از مذاکرات ائتلاف اپوزیسیون با ائتلاف حاکم به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر بر سر لایحه تغییرات قضایی خارج شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز»، حزب کار از احزاب مخالف کابینه حاکم رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد از مذاکرات با ائتلاف حاکم به میانجیگیری «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم خارج می شود.

این حزب چپگرای رژیم صهیونیستی، دلیل خروج از مذاکرات را بی توجهی ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو، به خواسته های ائتلاف احزاب مخالف و زدوبندهای پشت پرده بین آنها اعلام کرد.

حزب کار رژیم صهیونیستی، فضای مذاکرات بین ائتلاف حاکم و ائتلاف مخالفان را تاریک و برهم زننده دموکراسی مورد ادعای این رژیم اعلام کرد.

این حزب اعلام کرد به مبارزه با ائتلاف حاکم در خیابان ها ادامه خواهد داد.

به نوشته این پایگاه صهیونیستی، آوریگدور لیبرمن رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» از دیگر احزاب ائتلاف مخالفان نیز از تلاش کابینه حاکم برای دستکاری معافیت خدمت وظیفه دانش آموزان ارتدوکس انتقاد کرد و از یائیر لاپید و بنی گانتس رهبران ائتلاف مخالفان خواست مذاکرات با کابینه حاکم را متوقف کنند.

به گزارش ایرنا، تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تصویب لایحه تغییرات قضائی در کنست این رژیم، اعتراضات گسترده صهیونیستها و حتی تمرد نیروهای ذخیره در ارتش این رژیم را سبب شده است؛ به طوری که اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی مجبور به دخالت و میانجیگیری برای حل موضوع بین ائتلاف حاکم و ائتلاف مخالفان شده است.

پربیننده ترین خبرها