درگیری نظامیان صهیونیست در یورش به طولکرم؛ 2 نیروی مقاومت شهید و شماری از صهیونیست ها زخمی شدند+ ویدیو

درگیری نظامیان صهیونیست در یورش به طولکرم؛ 2 نیروی مقاومت شهید و شماری از صهیونیست ها زخمی شدند+ ویدیو
شنبه 16 ارديبهشت 1402 - 10:10

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی، در حمله صبح امروز (شنبه) به یک اردوگاه در طولکرم، پس از درگیری شدید مسلحانه با نیروهای مقاومت، دو فلسطینی را به شهادت رساندند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) با تجهیزات نظامی گسترده‌ای به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم حمله کردند. به دنبال این حمله نیروهای تک‌تیرانداز صهیونیست نیز در بالای چندین ساختمان در این اردوگاه مستقر شدند. در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست، نیروهای مقاومت نیز به آن پاسخ دادند و درگیری مسلحانه شدیدی میان دو طرف صورت گرفت تا جایی که صدای فریاد کمک نظامیان صهیونیست بلند شد و شماری از آن‌ها زخمی شدند.

نظامیان صهیونیستمرکز اطلاع رسانی فلسطین، با انتشار اخبار این یورش اشغالگران، ویدئویی را نیز منتشر کرد که صدای درخواست کمک نظامیان صهیونیست در آن شنیده می‌شود.

کمک خواهی نظامیان صهیونیستدر پی این حمله صهیونیست‌ها، دو نیروی مقاومت شهید و شماری مجروح شدند اما صهیونیست‌ها مانع رسیدن خودروهای امدادرسان به فلسطینی‌ها شدند. وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که پیکر دو شهید به بیمارستان دولتی دکتر ثابت ثابت منتقل شده است.

هنوز رژیم صهیونیستی شمار زخمی‌های خود را اعلام نکرده و انتظار می‌رود که طبق روال، اشاره‌ای به آن نکند اما در یک ویدئو منتشر شده از پیکر دو شهید فلسطینی، مشخص است که یک نظامی صهیونیست که از ناحیه پا زخمی شده، خود را به پیکر این شهدا می‌رساند تا از شهادت آن‌ها مطمئن شود.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، مشخص شد که «حمزة خریوش» و «سامر الشافعی» دو نیروی مقاومت فلسطینی بودند که در این حمله به شهادت رسیدند.

شهادتدر پی شهادت دو مبارز فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم، در این شهر اعتصاب عمومی اعلام شد.

در همین حال گردان‌های شهدای الاقصی شهادت حمزه خریوش (22 ساله) و سامر صلاح الشافعی (22 ساله) دو مبارز فلسطینی در درگیری مسلحانه با اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه نور شمس را تسلیت گفت و اعلام کرد که شهید حمزه خریوش، مجری عملیات تیراندازی به سوی شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک «افنی حیفتس» واقع در نزدیکی شهر طولکرم در کرانه باختری بود.

در این عملیات که دوم می جاری در پی اعلام شهادت «خضر عدنان» از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندانهای رژیم صهیونیستی صورت گرفت، سه شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها