جهاد اسلامی: پاسخ به جنایت طولکرم در راه است

جهاد اسلامی: پاسخ به جنایت طولکرم در راه است
شنبه 16 ارديبهشت 1402 - 13:58

سخنگوی جنبش جهاد با تاکید بر این که پاسخ مقاومت به جنایت طولکرم در راه است خاطرنشان کرد: راه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی متوقف نخواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، "طارق سلمی"، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که مسئولیت کامل جنایت طولکرم برعهده رژیم صهیونیستی است و پاسخ مقاومت و ملت فلسطین به این جنایت و جنایت های دیگر در راه است.

وی با درود به روح شهدای طولکرم خاطر نشان کرد: با خدا عهد می بندیم که خون آن ها هدر نخواهد رفت.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر گرفتن انتقام خون شهدای فلسطین گفت: بار دیگر قدرت و تداوم مقاومت را ثابت خواهیم و این مقاومت تنها با نابودی رژیم صهیونیستی متوقف خواهد شد.

«عبداللطیف القانوع»، سخنگوی جنبش حماس نیز در پیام مشابهی تاکید کرد که جنایت ترور قهرمانان مقاومت در طولکرم تنها منجر به افزایش قدرت ملت فلسطین در تداوم راه مقاومت می شود.

وی خاطرنشان کرد که مقاومت فلسطین در کرانه باختری و تشکیلات نظامی آن از حالت ناتوانی بیرون آمده و دشمن اشغالگر صهیونیستی بهای جنایت های خود علیه ملت فلسطین و قهرمانان مقاومت را خواهد داد.

منابع فلسطینی صبح امروز از درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در اردوگاه نور شمس در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن خبر دادند که در جریان آن دو جوان ۲۲ ساله فلسطینی با آتش مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: «سامر صلاح الشافعی» با شلیک گلوله به ناحیه گردن، سینه و شکم و «حمزه جمیل خریوش» از ناحیه سینه، گردن و پای چپ، در شهر طولکرم هدف گلوله نظامیان اشغالگر قدس قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، دیگر گروه های مقاومت نیز تاکید کردند که جنایت اشغالگران صهیونیست در اردوگاه طولکرم بی پاسخ نخواهد ماند.

گردان‌های کتائب «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه ای اعلام کرده که اشغالگران صهیونیست بهای سنگینی بابت جنایت امروز پرداخت خواهند کرد و پاسخی در خور ارزش این شهیدان و درد از دست دادنشان به اشغالگران وارد خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها