گزارش العالم از واکنش مردم ایران به موفقیت ناوگروه 86 در ماموریت دور دنیا

يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 - 22:08

خبرنگار شبکه خبری العالم به دنبال بازگشت موفقیت آمیز ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میان مردم رفت تا واکنش های آنها را نسبت به این موفقیت بزرگ جویا شود.

العالم – ایران

بنابر این گزارش، مردم ایران شادمانی خود را از موفقیت ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش در ماموریت دور دنیا که در هشت ماه پیموده شد، ابراز داشتند.
یک شهروند گفت: این اقدامی غیرقابل وصف و شگفتی آور است زیرا آمریکایی ها از نحوه تامین سوخت این ناوگروه غافلگیر شده اند. این اقدامی بی سابقه در تاریخ نیروی دریایی ایران است.

یک جوان ایرانی خاطرنشان کرد: پیمودن دور دنیا توسط این ناوگروه دستاوردی عظیم برای کشورمان است.

شهروند دیگری آن را مایه افتخار و عزت دانست.

فرد دیگری بیان کرد: فقط در دنیا کشورهای معدودی قادر به حرکت دادن ناوگروه برای مدت طولانی هستند.

یک زن ایرانی گفت: این دستاوردی ملی است، هر شخصی که ایران را دوست دارد و به آن احترام می گذارد و در این کشور زندگی می کند، از پیمودن دور دنیا توسط این ناوگروه خوشحال است.

شهروند دیگری افزود: این دستاورد ثابت کرد که تحریم مردم ایران نمی تواند مانعی در مسیر پیشرفت و شکوفایی کشور ایجاد کند.

یک دختر ایرانی نیز خاطرنشان کرد: ما ایرانیها در دنیا قدرتمند هستیم و پیمودن دور دنیا توسط این ناوگروه مایه افتخار و عزت ماست.

دیگر شهروند ایرانی گفت: این دستاورد عظیم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان محقق شده که به ما امکان داد تحریم های ظالمانه بر مردم و کشور ما هیچ تاثیری در مسیر پیشرفت ها نداشته باشد.

ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از 8 ماه دریانوردی و طی بیش 65 هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور 360 درجه دور کره زمین صورت گرفت، ظهر چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها