جهاد اسلامی: دوشادوش حزب الله به مقاومت در برابر دشمن ادامه می دهیم

جهاد اسلامی: دوشادوش حزب الله به مقاومت در برابر دشمن ادامه می دهیم
پنج‌شنبه 4 خرداد 1402 - 21:45

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت و اعلام کرد: «ما دوشادوش (حزب الله) و با کمک هم به مقاومت در برابر دشمن ادامه خواهیم داد».

العالم ـ فلسطین اشغالی

«داود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه در پیام تبریک خود به به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان گفت: «سالروز آزادسازی جنوب لبنان و شکست رژیم صهیونیستی، مناسبت بزرگی است که با قلم نور و پیروزی ثبت شده است؛ پیروزی که همواره در تمام سالهای پس از این آزادی الهام بخش مردم فلسطین و مقاومت آنها که امروز صفحات درخشان شکوه را در تاریخ ملت عرب ما ثبت می کند، ادامه دارد».

شهاب افزود: «پیروزی مقاومت در لبنان در نتیجه سال‌ها جهاد و صبر و با فداکاری‌های فراوان و کار خستگی‌ناپذیر به دست آمد و مقاومت توانست ارتشی را شکست دهد که چهره‌اش با تروریسم و جنایاتی از زمان اشغال فلسطین شکل گرفته است».

وی در پایان برای روح شهدای مقاومت لبنان از جمله سید عباس الموسوی و حاج عماد مغنیه و همه شهدای ملت فلسطین و لبنان طلب رحمت و مغفرت کرد و گفت: «ما با قاطعیت به مبارزه ادامه می‌دهیم و از هیچ گونه تلاش و کوشش برای تقویت مقاومت و گسترش ابزارهای آن در همه عرصه‌ها دریغ نخواهیم کرد».

لبنانی ها هر سال روز ۲۵ ماه مه را با عنوان عید مقاومت و آزادسازی که یادآور پیروزی مقاومت لبنان و فرار صهیونیست ها از خاک لبنان است، جشن می گیرند.

پربیننده ترین خبرها