مجروح شدن 8 شهروند فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به جنین/ صهیونیست ها از انتقال مجروحان توسط آمبولانس ها جلوگیری کردند

مجروح شدن 8 شهروند فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به جنین/ صهیونیست ها از انتقال مجروحان توسط آمبولانس ها جلوگیری کردند
دوشنبه 8 خرداد 1402 - 09:57

سحرگاه امروز (دوشنبه) درجریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به چند محله جنین، هشت غیرنظامی فلسطینی بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است و دو غیرنظامی دیگر نیز دستگیر شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری وفا فلسطین به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که شمار زیادی از نیروهای ارتش اشغالگر از چند محور به شهر جنین یورش بردند و تک تیراندازان این رژیم از پشت بام تعدادی از ساختمان ها به ویژه در مجاورت بیمارستان دولتی جنین بالا رفتند.

این منابع می افزایند که درگیری های شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف شهر رخ داد و در جریان آن شلیک گلوله های جنگی به سوی فلسطینیان منجر به زخمی شدن هشت تن از آنان شد که حال یکی از آنان وخیم است.

صهیونیست ها از انتقال مجروحان توسط آمبولانس ها جلوگیری کردند

این خبرگزاری خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر از انتقال مجروحان توسط آمبولانس ها جلوگیری کردند و با برخورد عمدی یکی از خودروهای اشغالگران به دو آمبولانس مانع از امدادرسانی به مجروحان شدند.

نظامیان ضمن ارسال نیروهای کمکی بیشتر به شهر جنین و یورش به چندین خانه از جمله منزل خانواده «هصيص»، آنجا را تفتیش و دو جوان فلسطینی به نام «نورس غوادر» و «حسن تميم حردان» را دستگیر کردند.

در همین حال منابع محلی نیز گزارش دادند که به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به جنین نیروهای مقاومت با تبادل آتش به مقابله با آنان پرداختند.

پربیننده ترین خبرها