گزارش خبرنگار العالم از یورش نظامیان صهیونیست به رام الله؛ انهدام خانه ها، درگیری و مقابله فلسطینیان

پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 - 12:54

در حمله صبح امروز (پنجشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر رام الله که به مقابله و درگیری فلسطینیان با آنها منجر شد، ده ها فلسطینی زخمی شدند، رژیم صهیونیستیی در این حمله منزل خانواده مبارز و اسیر فلسطینی «اسلام الفروخ» را در راستای سیاست مجازات دسته جمعی که جنایت جنگی محسوب می شود، منهدم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه العالم در رام الله گزارش داد: نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز (پنجشنبه) با همراهی ده ها خودرو به چندین محله در شهر رام الله یورش بردند و خانه «اسلام الفروخ» مبارز و اسیر فلسطینی را محاصره کردند که بلافاصله درگیری های شدیدی بین نظامیان و جوانان فلسطینی رخ داد.

وی افزود: 16 فلسطینی از جمله دو خبرنگار بر اثر شلیک گلوله های جنگی توسط اشغالگران در رام الله زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی می گوید، اسلام الفروخ نوامبر گذشته در قدس اشغالی عملیات های بمب‌گذاری انجام داده است که طی دو انفجار دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و دست‌کم 14 نفر بر اثر انفجار بمب های دست‌ساز در ایستگاه‌های اتوبوس زخمی شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نظامیان اشغالگر پس از خروج از محله های رام الله صدها بمب حاوی گاز سمی را به سمت خانه های فلسطینیان پرتاب کردند که باعث آسیب دیدگی شمار زیادی از فلسطینیان شد.

الصرفندی گزارش داد: نظامیان صهیونیست 21 فلسطینی را در کرانه باختری با ادعای تحت تعقیب بودن، دستگیر کردند و منزل مسکونی خانواده «ماهر الهشلمون» در اریحا را نیز تخریب کردند.

پربیننده ترین خبرها