پاشینیان به پوتین: روابط ارمنستان و روسیه به سطحی جدید رسید

پاشینیان به پوتین: روابط ارمنستان و روسیه به سطحی جدید رسید
سه شنبه 23 خرداد 1402 - 02:40

نخست وزیر ارمنستان در پیامی به رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که روابط 2 کشور به سطح جدیدی رسیده است.

العالم-ارو‍پا

نخست وزیر ارمنستان روز دوشنبه ضمن ارسال پیام تبریک به رئیس جمهور روسیه به مناسبت «روز ملی روسیه» اظهار داشت که روابط دو کشور به سطح جدیدی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «نیوز آرمنیا»، «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان به مناسبت «روز ملی روسیه» پیام تبریکی به «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه ارسال کرد.

پاشینیان در بخشی از این پیام اظهار داشت، روابط ارمنستان و روسیه در ۳۰ سال گذشته به سطح کیفی جدیدی رسیده است. همکاری فعال و موثر ۲ کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی بر قصد مشترک روسیه و ارمنستان برای تعمیق روابط سودمند متقابل بر اساس اصول احترام متقابل و در نظر گرفتن منافع یکدیگر تاکید می کند.

در بخش دیگر پیام پاشینیان به پوتین آمده است: «مطمئن هستم که ارمنستان و روسیه با توسعه مداوم روابط سازنده، به توسعه همکاری‌های چند جانبه، از جمله به منظور تضمین امنیت و ثبات منطقه قفقاز جنوبی ادامه خواهند داد

چندی قبل نیز «ولادیمیر کولوکولتسف» وزیر کشور روسیه اظهار داشته بود که هرگونه تلاش کشورهای غیردوست برای ایجاد شکاف در روابط روسیه و ارمنستان بیهوده خواهد بود. وی گفت که همکاری بین دو کشور و به نفع مردم توسعه خواهد یافت

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها