ادامه بازداشت بحرینی ها توسط نیروهای آل خلیفه

ادامه بازداشت بحرینی ها توسط نیروهای آل خلیفه
سه شنبه 23 خرداد 1402 - 10:13

رژیم آل خلیفه همچنان به بازداشت های خودسرانه مردان و زنان جوان بحرینی در مناطق مختلف این کشور به دلایل سیاسی ادامه می دهد.

العالمبحرين

شبکه رصد و پی گیری یورش ها در بحرین در گزارشی اعلام کرد : نیروهای رژیم آل خلیفه روز جمعه (9 ژوئن 2023) « یوسف غالب» از اهالی منطقه عالی را در یورش به کرزکان بازداشت کردند.

نیروهای رژیم آل خلیفه شامگاه شنبه پسر شیخ حسن علی رضی « محمد» را پس از بازداشت به ساختمان بد آوازه بازپرسی جنایی منتقل کردند تا اینکه بعداً به زندان الحوض الجاف منتقل شود. دادستانی دستور بازداشت وی را به مدت هفت روز به منظور بازجویی صادر کرد.

رژیم آل خلیفه همچنین «حسن عبدعلی » یکی از اهالی منطقه سماهیج را به مدت یک هفته بازداشت کرد تا مورد بازجویی قرار گیرد.

این بازداشت ها درحالی صورت می گیرد که تعداد کمی از بازداشت شدگانی که در آستانه اتمام دوران محکومیت خود هستند، آزاد می شوند، زیرا باقیمانده مدت زمان حبس خود را به عنوان بخشی از به اصطلاح "مجازات جایگزین" در "زندان ها" سپری می کنند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع شیعیان بحرینی گفته بود که مجازات های جایگزین «ظلمی جایگزین» است، زیرا آزادی زندانی از زندان ، ذلتی بزرگتر برای اوست و اصل این مجازات های جایگزین ظلم جایگزین و ادامه سلب آزادی و تعرض به آزادی و کرامت شهروندان است زیرا مجازات مظلوم توسط ظالم است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها