پوشش زنده ابعاد حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنین در شبکه العالم

پوشش زنده ابعاد حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنین در شبکه العالم
دوشنبه 12 تير 1402 - 12:49

شبکه خبری العالم به دنبال حمله جنایتکارانه همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز (دوشنبه) به جنین در  کرانه باختری فلسطین که تا کنون به شهادت 6 فلسطینی منجر شده است، با پوشش زنده این وقایع به واکاوای ابعاد این جنایت پرداخته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه العالم در همین ارتباط با ارتباط تصویری با خبرنگاران خود در سرزمین های اشغالی فلسطین، گفت وگو با کارشناسان و انتشار تصاویر مستقیم از خسارات و ویرانی های حملات هوایی و زمینی نیروهای صهیونیستی، درصدد است تا مخاطبان خود را با حقایق، عمق فاجعه و خشونت های رژیم صهیونیستی علیه ملت تحت اشغال فلسطین آشنا کند.

درگیری جنینرژیم صهیونیستی بامداد امروز به حمله همه جانیه هوایی و زمینی به اردوگاه فلسطینیان در جنین مبادرت کرد که با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه شد، در این حمله تاکنون 6 فلسطینی به شهادت رسیده اند، خودروهای نظامیان صهیونیست نیز هدف بمب های دست ساز قرار گرفته و شماری از آنها نیز زخمی شده اند، جنگنده های این رژیم نیز مسجدی را در جنین بمباران کردند.

منابع عبری اعلام کردند که صدها نفر از نیروهای کماندو و نخبه ارتش رژیم صهیونیستی، همراه با ده‌ها جنگنده، تانک، خودروهای زرهی و یگان مهندسی در این عملیات مشارکت دارند.

نظامیان صهیونیست در این حمله همچنین به مجازات دسته جمعی فلسطینیان و ویرانی محل زندگی آنان در پی حمله به اردوگاه جنین مبادرت کردند.

در همین حال منابع محلی اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی مسجدی را در اردوگاه جنین بمباران و به طور کامل تخریب کردند.

از سوی دیگر گروهان‌های قدس ـ گردان جنین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه جنین به گلوله بسته است که طی آن شماری از نظامیان اسرائیلی مستقیما هدف قرار گرفته و مجروح شدند.

تصاویر منتشر شده از جنین نیز حاکی است که نیروهای مقاومت فلسطین با بمب‌های دست‌ساز خودروهای زرهی رژیم اشغالگر را در اردوگاه جنین هدف قرار دادند.

در همین حال خبرنگار العالم در فلسطین اشغالی گزارش داد همه مقامات رژیم صهیونیستی از جمله "یاییر لاپید"، رئیس اپوزیسیون این رژیم، از حوادث جاری در جنین حمایت می کنند؛ وی به صراحت اعلام کرده است که از ادامه عملیات نظامی در جنین حمایت می کند.

خبرنگار دیگر العالم در جنین نیز گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی هنوز در اردوگاه جنین مستقر هستند و ضمن حمله به شهرک برقین واقع در غرب اردوگاه جنین، تک تیراندازان خود را در سراسر این اردوگاه مستقر کرده اند.

پربیننده ترین خبرها