حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری
يکشنبه 18 تير 1402 - 05:21

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، نظامیان صهیونیست در یورش به مناطقی در کرانه باختری با فلسطینیان درگیر شدند و شماری را زخمی کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست در «کفر قدوم» واقع در شرق قلقیلیه با فلسطینیان درگیر و چهار فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم اشغالگر در شهرک حوسان واقع در غرب بیت لحم و نیز ورودی شهرک نعلین واقع در غرب رام الله روی داد و نظامیان صهیونیست برای پراکنده کردن جوانان به سمت آنها گاز اشک آور شلیک کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک برقا واقع در نابلس و شهرک العوجا واقع در اریحا یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند. نیروهای اشغالگر در این درگیری به سمت فلسطینیان گاز اشک آور و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

از سوی دیگر نیز نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه شیک مرج واقع در غرب جنین نظامیان صهیونیست را به گلوله بستند و با آنها درگیر شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها