خبرنگار العالم گزارش می دهد؛

اقدام عجیب وزیر صهیونیست؛ وقتی اسلحه خود را بسوی فلسطینیان نشانه رفت+ویدیو

اقدام عجیب وزیر صهیونیست؛ وقتی اسلحه خود را بسوی فلسطینیان نشانه رفت+ویدیو
يکشنبه 18 تير 1402 - 21:33

حتی در فیلم‌های هالیوودی، نیز نمی توان دید یک سیاستمدار منتخب مجلس، اسلحه خود را به سمت گروهی از مردم بی‌دفاع نشانه بگیرد.

العالمفلسطین

به گزارش خبرنگار العالم از فلسطین، داستان مربوط به درگیری ایتامار بن گویر وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در محله شیخ جراح با ساکنان محله بن جفیر در ساعات گذشته است که در شبکه های اجتماعی بازتاب یافت.

در همین حال کانال دوازده رژیم صهیونیستی اصلاح قوانین حمل سلاح را اعلام کرد، مبنی بر اینکه هرکس یک فلسطینی را بکشد، تا پایان تحقیقات، اسلحه اش از او پس گرفته نخواهد شد بلکه بر عکس بن گویر می خواهد با ایجاد تسهیلات برای امکان راحت تر شلیک کردن، به قاتل پاداش دهد نه وی را مجازات کند.

وزیر افراطی

تصمیماتی که ایتامار بن گویر از آنها صحبت می کند عمدتاً مربوط به شهرک نشینان کرانه باختری است که تعداد زیادی از آنها متعلق به مکتب افراط گرایی هستند که بن گویر به آن تعلق دارد و اینها کسانی هستند که این فرد افراطی را به پارلمان و سپس کابینه اسرائیل آوردند.

با توجه به اصلاحاتی که این وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی از آن صحبت می کند، این امر بدان معناست که شهرک نشینان کرانه باختری به گاوچران های آمریکایی و فلسطینیان نیز به سرخ پوستانی تبدیل می شوند که از این به بعد آسان تر از قبل هدف کشتار قرار خواهند گرفت به طوری که قاتل نه تنها مجازات نمی شود بلکه جایزه هم خواهد گرفت و این نتیجه کابینه افراطی تحت حمایت شهرک نشینانی است که راست گرایان اسرائیلی در کرانه باختری برای آن زمینه سازی کرده اند.

تصمیمات بن گویر نه یک آغاز و نه پایان است بلکه به معنای نشان دادن چراغ سبزی به شهرک نشینان صهیونیست ساکن در زمین های اشغال شده فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی برای انجام قتل عام و کشتار آنان بدون ترس از مجازات است.

پربیننده ترین خبرها