تحلیلگر سیاسی: خیابان های تل آویو حمام خون خواهد شد+فیلم

چهارشنبه 21 تير 1402 - 16:13

حمزه البشتاوی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی فلسطینی گفت که رژیم صهیونیستی دستخوش ناامنی و ناآرامی گسترده ای شده است که دامنه آن به فرودگاه و کنست و مقر نخست وزیر هم کشیده شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

البشتاوی در گفتگو با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم تصریح کرد که تمام شواهد شامل بسته شدن خیابان ها و بازداشت گسترده معترضان حکایت از آن دارد که خیابان های تل آویو، حمام خون خواهند شد.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد که حوادث جاری در رژیم صهیونیستی، مقدمه جنگ داخلی است و بحرانی که اکنون گریبانگیر این رژیم شده است، یکی از نتایج پیروزی های پی در پی مقاومت در برابر رژیم اشغالگر است.

وی همچنین تصریح کرد که کنفرانس هرتزلیا به عنوان مهمترین کنفرانسی که با موضوع بررسی مسائل داخلی و خارجی و حال و آینده و سرنوشت رژیم اشغالگر برگزار می شود، یک ماه قبل برگزار شد و در آن "جنگ در چند جبهه" مورد بررسی قرار گرفت. اما رژیم اشغالگر در حمله به جنین – که مساحتش از نیم کیلومتر مربع فراتر نمی رود – شکست خورد.

البشتاوی خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر با آزمون داخلی رو به روست؛ شهرک نشینان پیش از این، خود را از حمایت ارتشی قدرتمند، برخوردار می دیدند اما الان این مؤلفه از بین رفته است. در سطوح سیاسی و اجتماعی هم این رژیم، انسجام خود را از دست داده و در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

پربیننده ترین خبرها