در مخالفت با اصلاحات قضایی؛

10 هزار معترض صهیونیست رهسپار خانه نتانیاهو و پارلمان این رژیم می شوند+ ویدیو

10 هزار معترض صهیونیست رهسپار خانه نتانیاهو و پارلمان این رژیم می شوند+ ویدیو
شنبه 31 تير 1402 - 13:06

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو تظاهراتی را از تل آویو به سمت قدس اشغالی با پای پیاده برگزار کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

این معترضان، امشب علاوه بر برپایی چادر جلوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، جلوی اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم نیز تظاهرات می‌کنند.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز به مسیر نهایی پیاده روی بیش از ۱۰ هزار صهیونیست از شهر تل آویو تا قدس اشغالی اشاره و خاطرنشان کرد، معترضان که جمعه شب را در حومه قدس سپری کردند، قصد دارند تا عصر شنبه به کنست برسند و مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تجمع و تظاهرات کنند.

تظاهرات اسراییلتایمز اسرائیل از قصد سازمان دهندگان اعتراضات برای برگزاری راهپیمایی در سراسر سرزمین های اشغالی در روزهای شنبه و یکشنبه و برپایی چادر در مقابل کنست و ماندن در آنجا تا زمان تعیین تکلیف لایحه تغییرات قضائی خبر داد.

این رسانه صهیونیستی، زمان برگزاری تجمع و تظاهرات اعتراضی جلوی اقامتگاه رسمی نتانیاهو در قدس اشغالی را 19:15 عصر شنبه عنوان کرد.

تظاهرات این هفته، بیست و نهمین تظاهرات اعتراضی صهیونیستها علیه لایحه کابینه حاکم برای ایجاد تغییرات قضائی است.

تظاهرات در دیگر مناطق از جمله حیفا، هرتزلیا، بئرشعبا نیز ساعت ۶ عصر روز شنبه برگزار خواهد شد.

قرار است تظاهرات در تل آویو نیز در ساعت 20 روز شنبه در خیابان مرکزی «کاپلان» برگزار شود.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی فلسطینی به نقل از منابع عربی زبان با اشاره به این که هزاران اسرائیلی معترض به طرح اصلاحات قضایی همچنان در حال راهپیمایی به سمت قدس هستند، خاطرنشان کرده که این راهپیمایی فردا به محل اقامت نتانیاهو خواهد رسید و معترضان از آنجا به سمت ساختمان دیوان عالی رژیم صهیونیستی حرکت کرده و نهایتا روز دوشنبه مقابل ساختمان کنست تجمع خواهند کرد.

در همین حال خبرها حاکی است که مدیران بسیاری از شرکت ها، بانک ها و دیگر موسسات اقتصادی رژیم صهیونیستی نیز بعد از تظاهرات امروز، قرار است نشستی برای تصمیم گیری درباره اعتصاب سراسری برگزار کنند. روسای دانشگاه های اصلی رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای از اعتصاب در روز یکشنبه و حاضر نشدن در محل کار خبر داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها