تقابل مخالفان و حامیان اصلاحات قضایی نتانیاهو در سرزمین های اشغالی+ ویدیو

تقابل مخالفان و حامیان اصلاحات قضایی نتانیاهو در سرزمین های اشغالی+ ویدیو
يکشنبه 1 مرداد 1402 - 21:14

به دنبال تظاهرات دامنه دار مخالفان لایحه اصلاحات قضایی کابینه افراطی نتانیاهو، حالا هزاران نفر از طرفداران اصلاحات قضایی در برابر مخالفان قد علم کرده و در تل آویو تجمع کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خضر شاهین خبرنگار شبکه خبری العالم در سرزمین های اشغالی با انتشار تصاویری خاطرنشان کرد: هزاران معترض تندرو در خیابان کاپلان در تل آویو در حمایت از اصلاحات قضایی کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

اعتراضات اسراییلتظاهرات حامیان اصلاحات قضایی نتانیاهو

این درحالی است که تظاهرات گسترده شهرک‌نشینان علیه کابینه نتانیاهو مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش آغاز شده است. معترضان در مخالفت با طرح جنجالی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو مقابل ساختمان کنست در قدس اشغالی چادر برپا کرده اند.

پیش از این تایمز اسرائیل از قصد سازمان دهندگان اعتراضات برای برگزاری راهپیمایی در سراسر سرزمین های اشغالی طی دیروز و امروز (شنبه و یکشنبه) و برپایی چادر در مقابل کنست و ماندن در آنجا تا زمان تعیین تکلیف لایحه تغییرات قضائی خبر داده بود.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز دیروز اعلام کرد که بیش از ۱۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو تظاهراتی را از تل آویو به سمت قدس اشغالی با پای پیاده برگزار کردند.

تظاهرات اسراییلاین معترضان، علاوه بر برپایی چادر جلوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، جلوی اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم نیز تظاهرات خواهند کرد.

در همین حال بسیاری از نظامیان صهیونیست در مخالفت با اصلاحات قضایی نتانیاهو به تمرد و امتناع از خدمت در نهادهای نظامی این رژیم مبادرت کرده اند.

در همین حال رسانه‌های عبری گزارش دادند که 1800 نفر از نیروهای ذخیره در سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل در اعتراض به اصلاحات قضایی اعلام کردند که به خدمت خود در ارتش خاتمه می دهند.

کانال 13 عبری نیز گزارش داد که 951 نیروی ذخیره واحد اطلاعات اعلام کردند که از حضور داوطلبانه در این واحد انصراف داده اند.

پربیننده ترین خبرها