افسر صهیونیست: با موجی از عملیات خطرناک روبه‌رو هستیم

افسر صهیونیست: با موجی از عملیات خطرناک روبه‌رو هستیم
جمعه 13 مرداد 1402 - 14:53

یک افسر صهیونیست روز جمعه گفت: حملات اخیر در کرانه باختری و بیت المقدس نشان می‌دهد که ما با موجی از عملیات فلسطینی‌ها روبه‌رو هستیم.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه عبری یسرائیل هیوم نوشت، موضوع به دو عملیات معالیه ادومیم در بیت المقدس و ایست بازرسی حمرا در نزدیکی اریحا ختم نمی‌شود که باعث تلفاتی بین شهرک نشینان شد زیرا همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند عملیات‌های زیادی رخ داده که تلفاتی در پی نداشته‌اند.

این روزنامه به نقل از این افسر رژیم صهیونیستی نوشت، تعداد عملیات‌ها افزایش یافته و عملیات نظامی رژیم صهیونیستی برای خنثی کردن حملات نیز افزایش یافته است و در هفته گذشته یک سری حملات جدی خنثی شد.

اطلاعات ارائه شده توسط این افسر نشان می‌دهد که بیش از ۷۵۰ قبضه سلاح از ابتدای سال جاری در کرانه باختری کشف و ضبط شده است.

این روزنامه عبری مدعی شده است که اخیراً ۱۰۰ فلسطینی به دلیل انجام یا برنامه ریزی عملیات دستگیر شده‌اند.

این روزنامه به تشریح شرایط شهرک نشینان در کرانه باختری می‌پردازد و می‌نویسد: «آنها احساس می‌کنند که در بازی رولت روسی هستند و در وضعیت ناامیدی به سر می‌برند.

این روزنامه در گزارش خود، به نقل از شهرک نشینان، بر ضرورت تحرک برای انجام عملیات‌ جدید مشابه عملیاتی که هفته‌های پیش در جنین انجام شد، به منظور از بین بردن گروه‌های مقاومت و توقف عملیات آنها تاکید کرد.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها