حماس: درگیری های عین الحلوه حاصل فتنه انگیزی گروه های مشکوک است

حماس: درگیری های عین الحلوه حاصل فتنه انگیزی گروه های مشکوک است
جمعه 17 شهريور 1402 - 17:31

جهاد طه سخنگوی حماس گفت: عده ای می کوشند ما را به نقطه صفر در اردوگاه عین الحلوه بازگردانند و آنچه که در این اردوگاه در حال وقوع است، فتنه ای است که گروه های مشکوک به آن دامن می زنند.

العالم – لبنان

وی افزود: آوارگی و خروج فلسطینی ها از اردوگاه عین الحلوه بسیار تاسف آور و غیرقابل قبول است به همین دلیل حماس آماده تلاش برای حفظ امنیت اردوگاه ها و اجازه ندادن به هیچ طرفی برای ایجاد ناامنی در آن است.

طه بر تمایل حماس به اقدام مشترک فلسطینی و تعمیق روابط لبنان و فلسطین تاکید کرد و یادآور شد که حماس هرگز از این روابط غافل نخواهد شد و در مقابل هر کسی که بخواهد امنیت آن را مختل کند به شدت می ایستد.

سخنگوی حماس ادامه داد: درباره آن چه در اردوگاه می گذرد، علامت سوال های زیادی وجود دارد و امیدواریم برای حفظ امنیت مردم در عین الحلوه، راهکارهای سریعی یافت شود.

طه با اشاره به اینکه حماس به همکاری و ارتباط مستمر با مقامات لبنانی ادامه خواهد داد، تاکید کرد: امنیت اردوگاه ها بخشی جداناپذیر از امنیت لبنان است.

سخنگوی حماس ادامه داد: این جنبش برای تثبیت آتش بس در اردوگاه و اجرای توافقات با تمام طرف های ذی ربط در حال گفتگو و رایزنی است.

پربیننده ترین خبرها