ترامپ: غریزه‌ام به من گفت در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب شد

ترامپ: غریزه‌ام به من گفت در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب شد
دوشنبه 27 شهريور 1402 - 03:48

رئیس جمهور سابق آمریکا با ادعای اینکه نگرانی از زندانی شدن ندارد، مدعی شد که «جو بایدن» در پس تشکیل پرونده‌های کیفری علیه خودش است.

العالم-امریکا

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا بدون توجه به در پیش بودن محاکمه خود در دادگاه به دلیل مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، بار دیگر بر این ادعاها تاکید کرد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» با بیان اینکه تصمیم خود وی بود که بگوید پیروزی در انتخابات سه سال قبل از او دزدیده شد، توضیح داد که غرایزش به او گفتند که در آن انتخابات تقلب شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نظرات وکلای کاخ سفید و کارزار انتخاباتی خود مبنی بر شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را رد کرد، پاسخ داد: «چون آن [اظهارات] را قبول نداشتم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در واکنش به پرونده‌های کیفری متعدد علیه خود در دادگاه‌های آمریکا مدعی شد که نگران خطر زندانی شدن نیست.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا نگران خطر صدور حکم حبس است یا خیر، گفت: «به هیچ وجه. من حتی واقعاً به آن فکر هم نمی‌کنم».

وی با ادعای اینکه «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در پس تشکیل پرونده‌های کیفری علیه خودش است، افزود که بایدن به دادستان کل آمریکا گفته که «علیه من اتهام‌زنی کند».

رئیس جمهور سابق آمریکا هم‌اکنون در جریان چهار پرونده کیفری با ۹۱ مورد اتهام جرم مواجه است که به گفته خودش می‌تواند تا ۵۶۰ سال زندان برای او همراه داشته باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها