گزارش العالم از همکاری گروهک تروریستی منافقین با رژیم صدام

دوشنبه 3 مهر 1402 - 14:35

با آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، گروهک منافقین موضع فریبکارانه ای را در پیش گرفتند؛ آنها از یک سو تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را محکوم می کردند و از سوی دیگر ادعا می کردند که دفاع ایران در برابر این حمله، دفاع از انقلاب اسلامی است نه خاک وطن.

العالم - ایران ـ سیاسی

به گزارش خبرنگار العالم، آنها این موضع خصمانه را به هر شکلی که توانستند نشان دادند؛ این گروهک که به دنبال بهترین و آسان ترین راه برای نفوذ به داخل ایران بودند، در کنار رژیم بعث ایستادند و از تجاوز این رژیم به خاک ایران دفاع کردند.

سرتیپ خلبان حمید واحدی، یکی از فرماندهان در زمان جنگ تحمیلی، به خبرنگار العالم گفت: "صدام می خواست هفت روزه به تهران برسد اما این رؤیا را به گور برد. گروهک منافقین هم ثابت کردند که دشمن نظام اسلامی و ملت ایران هستند و به همین دلیل با صدام که دشمن ما بود، همکاری کردند".

در بحبوحه جنگ تحمیلی، این گروهک تروریستی با رئیس جمهور وقت عراق توافق همکاری امضا کردند و پس از آن، مسعود رجوی، سرکرده این گروه با صدام ملاقات کرد. این گروه عملا وارد ارتش صدام شده و به عنوان یک شاخه از سازمان اطلاعات عراق با متجاوزان همکاری کرد؛ کار این شاخه، جاسوسی در داخل ایران و انجام عملیات های خرابکارانه و تروریستی بود. آنها اطلاعات تجسسی را در اختیار دشمن قرار داده و بازجویی از اسرای ایرانی و شکنجه آنها را در اردوگاه های صدام بر عهده گرفته بودند.

سرتیپ احمد مهرنیا، یکی دیگر از فرماندهان جنگ تحمیلی نیز به خبرنگار العالم گفت: "جنگ ما یک جنگ فراگیر بود. در این جنگ حدود 40 کشور در زمینه های مختلف مالی، اطلاعاتی و تسلیحاتی و غیره از رژیم صدام حمایت می کردند. منافقان هم در کنار صدام بودند و هیچ کس اهداف آنها را از حمایت از متجاوز علیه وطن و هموطنانشان درک نمی کند".

این گروهک در طول 8 سال جنگ، علاوه بر مشارکت در اکثر عملیات های رژیم بعث، خدمات فراوانی به این رژیم ارائه کرده که مهمترین آنها ترور شخصیت های سیاسی و نظامی ایران و جاسوسی به نفع دشمن و شایعه پراکنی در پشت خط مقدم جبهه برای تضعیف روحیه مردم بود.

به گزارش خبرنگار العالم در تهران، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، به خصوص در زمان جنگ تحمیلی، گروهک تروریستی منافقین جنایات بی شماری را علیه ملت مرتکب شدند و مردم ایران همواره قربانی جنایات تروریستی این گروهک بوده اند.

پربیننده ترین خبرها