ژنرال اسرائیلی: بازدارندگی در برابر ایران، حزب الله و فلسطینیان را از دست دادیم

ژنرال اسرائیلی: بازدارندگی در برابر ایران، حزب الله و فلسطینیان را از دست دادیم
دوشنبه 10 مهر 1402 - 08:05

جانشین سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم بازدارندگی در برابر ایران، حزب الله، نوار غزه و کرانه باختری را از دست داده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ژنرال دان هرئیل اظهار داشت که با این حال خطری بزرگ‌تر پیش روی اسراییل قرار دارد و آن کابینه تندرو و قلدر بنیامین نتانیاهو است.
روزنامه عبری زبان معاریو نوشت: ژنرال هرئیل خاطرنشان کرد که 40 سال از عمر خود را صرف خدمت به اسراییل در عرصه‌های نظامی و سیاسی کردم و 3 سال هم مدیر کل وزارت جنگ بودم اما امنیت داخلی هیچگاه به اندازه امروز در معرض خطر نبوده است.


این ژنرال اسراییلی تصریح کرد که جدای از اینکه اسراییل بازدارندگی در برابر غزه را از دست داده و در کرانه باختری نیز عملیات‌های مقاومتی روز به روز در حال افزایش است و حزب الله بدون هرگونه ترس و هراسی به تهدید این رژیم مبادرت می‌کند و ایران نیز در آستانه هسته‌ای شدن است، اکنون اصلی‌ترین خطر پیش روی امنیت اسراییل مربوط به داخل و برخی مسئولان سیاسی اسرائیلی است.
وی افزود که کابینه تندرو کنونی تمامی اصول و مبانی را زیر پا گذاشته و موجب تجزیه و نابودی ارتش شده و این بزرگ‌ترین خطر برای اسراییل است.
هرئیل خاطرنشان کرد که اقدامات بنیامین نتانیاهو موجب تضعیف دیوان عالی اسراییل و ضربه زدن به نیروهای ذخیره ارتش و کاهش قدرت عملیاتی آن و عدم آمادگی نیروها شده است.

پربیننده ترین خبرها