گزارش العالم از آخرین تحولات درگیری ها در اردوگاه طولکرم +فیلم

پنج‌شنبه 13 مهر 1402 - 12:16

خبرنگار شبکه العالم در رام الله گزارش داد دو تن از رزمندگان مقاومت در برابر حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم ایستادند. در این عملیات هر دو رزمنده فلسطینی به شهادت رسیده و چند نظامی صهیونیست هم مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم تا این لحظه خبری جدید درباره افزایش تعداد شهدا در تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودروی فلسطینی نزدیک روستای شوفه در طولکرم به دست نیامده است.

بر اساس این گزارش ، دو جوانی که هدف تیراندازی نظامیان اشغالگر قرار گرفتند، همان کسانی بودند که در برابر هجوم اشغالگران به شهر طولکرم در منطقه ای نزدیک اردوگاه طولکرم ایستادگی کردند.

خبرنگار العالم افزود: ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده است که شماری از نظامیان در این عملیات – که تا صبح امروز پنج شنبه ادامه یافت - مجروح شده و خودروهای آنها خسارت دیدند.

خبرنگار العالم در رام الله همچنین خاطرنشان کرد که در عمل پیکر هر دو شهید ربوده و یک فلسطنی دیگر توسط نظامیان رژیم مجروح شده است. اما درگیری ها در شرق نابلس شدیدتر بوده است و به خصوص در منطقه مقبره یوسف نبی، ده ها شهرک نشین به این منطقه یورش برده و آیین های تلمودی خود را اجرا کردند.

خبرنگار العالم به نقل از مقاومت فلسطین تأکید کرد که عده ای از نظامیان صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند اما ارتش این رژیم فقط به مجروح شدن چند نظامی خود اذعان کرده است.

منابع فلسطینی هم گفتند صبح امروز یک نظامی صهیونیست در تیراندازی رزمندگان مقاومت در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم مجروح شد. تلفن همراه این نظامی به دست رزمندگان مقاومت افتاده است.

گردان های قسام، شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد رزمندگان این گردان با نظامیان صهیونیست که به اردوگاه طولکرم حمله کرده بودند درگیر شده و تعدادی از آنها را مجروح کردند. به گفته گردان قسام نظامیان صهیونیست بعد از درگیری هایی در نقطه صفر مجبور شدند عقب نشینی کنند.

گردان طولکرم از سرایا القدس هم از درگیری بین رزمندگان این گردان در داخل اردوگاه طولکرم و نصب کمین برای نظامیان صهیونیستی در محور البلاونه خبر داد.

منابع عبری گزارش دادند که دو تن از رزمندگان مقاومت پس از تیراندازی به از شهرک نشینان صهیونیست با نظامیان صهیونیست در شهرک "افنی حیوتس" نزدیک طولکرم درگیر شدند و یکی از آنها به شهادت رسید و دیگری مجروح شد.

پربیننده ترین خبرها