گزارش العالم؛

اشغالگران خانه نایب رئیس دفتر سیاسی حماس را به پادگان نظامی تبدیل کردند

شنبه 29 مهر 1402 - 22:36

جوانان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن در اعتراض به محاصره خانه نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و تبدیل آن به پادگان نظامی از سوی رژیم صهیونیستی، با برپایی راهپیمایی‌های پراکنده و غیرسازماندهی‌شده درحمایت از غزه شعار سر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رایه عروق خبرنگار العالم در جنین واقع درکرانه باختری فلسطین گزارش داد: در بحبوحه افزایش تعداد بازداشت شدگان در سراسر کرانه باختری، درگیری‌ها بین جوانان فلسطینی و ارتش اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد.

موسسات امور زندانیان اعلام کردند که بازداشت‌های امروز در کرانه باختری به 110 نفر رسیده است و اشغالگران در الخلیل، نابلس و رام‌الله فعالان سیاسی، زندانیان تازه آزاد شده و رهبران جنبش حماس را دستگیر کردند.

عروق خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر به شهرک عاروره که زادگاه شیخ صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس است، یورش برد و تابلویی را بر سردر خانه وی آویختند که نوشته روی آن نشان می دهد خانه صالح العاروری به پادگان اطلاعات نظامی تبدیل شده است.

وی افزود: باشگاه اسرا اعلام کرد که تعداد بازداشت‌ها از زمان عملیات «طوفان الاقصی» به 1070 فلسطینی رسیده است به طوری که از آغاز امسال تاکنون بیش از 6هزار فلسطینی را بازداشت کرده و به اسارت برده اند.

پربیننده ترین خبرها