حماس: کشتار غیرنظامیان ناشی از شکست دشمن در نبرد زمینی است

حماس: کشتار غیرنظامیان ناشی از شکست دشمن در نبرد زمینی است
پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 14:44

یک مسئول جنبش حماس گفت: دشمن صهیونیست در میدان جنگ شکست خورده است درنتیجه به دنبال انتقام گرفتن از غیرنظامیان در شهرها و اردوگاه های فلسطینی رفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

«علی برکه» در گفتگویی با برنامه «مع الحدث» در شبکه خبری العالم گفت : نبرد امروز صرفا به داخل فلسطین محدود نمی شود و نیروهای مسلح یمن و همین طور مقاومت اسلامی در لبنان و مقاومت اسلامی در عراق هم اکنون وارد این درگیری ها شده اند و از سوریه هم موشک هایی به سمت جولان شلیک می شود.

وی با بیان اینکه کشتارهایی که رژیم اسرائیل در غزه مرتکب می شود، نتیجه شکست هایش در نبرد زمینی است، افزود: دشمن در روزهای گذشته متحمل ضربات سختی شد و به خودروها، نظامیان و افسران این رژیم تلفات شدیدی وارد شد.

برکه با اشاره به کشتار فلسطینی ها در اردوگاه جبالیا گفت: دشمن با این بهانه که در آن جا رهبرانی از حماس هستند، به کشتار فلسطینی ها اقدام می کند اما حقیقت این است که این کشتارها ناشی از شکست آن در نبرد زمینی است.

وی اظهار داشت: رژیم اشغالگر در سال ۲۰۱۴ به غزه و با همان شعار« نابودی حماس» حمله کرد این درحالیست که حماس بر قدرت و تجهیزات خود افزوده است و امروز هم درس جدیدی به دشمن داد.

این رهبر حماس گفت: حماس همچنان با قدرت حضور دارد، نمی توانند آن را از بین ببرند و آنان درحال حاضر عقب نشینی را آغاز کرده اند.

وی هشدار داد: حماس یک ملت است یک ساختمان نیست که نابود شود یا یک تونل که آنرا منفجر کرد . حماس ملتی فلسطینی و عربی است ، حماس امروزه دیگر صرفا فلسطینی نیست بلکه نماینده وجدان ملت های عربی و اسلامی است.

پربیننده ترین خبرها