گزارش العالم از شیوه جدید نیروهای مقاومت و غافلگیری دشمن صهیونیست در غزه

پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 13:32

گردان های قسام در سایه غرش جنگنده ها، بمباران و تخریب موفق می شوندخود را به نیروهای اشغالگر برسانند و خسارت هایی را به آنان وارد کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش احمد سهمود خبرنگار العالم در غزه، گردان های قسام ویدئویی را منتشر کرده است که نشان می دهد نیروهایش در سایه غرش جنگنده ها می جنگند و با وجود بمباران و تخریب موفق می شوند که خود را به نیروهای ارتش اشغالگر برسانند و خسارت هایی را به آنان وارد کنند.

بنابر این گزارش، مقاومت فلسطین همچنین از شیوه های جدید و نوعی از بمب های با ترکش های فراوان در حمله به مواضع صهیونیست ها در مواجهه با حمله زمینی آنها استفاده می کند و با این بمب ها از طریق شلیک از پهبادها ، آن ها را غافلگیر می کند.

به گزارش خبرنگار العالم، صدای غرش جنگنده های اف - ۱۶ و ۳۶ امریکایی و نیز جنگنده های جاسوسی رژیم اشغالگر بر فراز مناطق خان یونس و منطقه میانی باریکه غزه به گوش می رسد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر در تلاش است تا منطقه شمال غزه را محاصره و زمینه ورود زمینی را برای نیروهایش فراهم کند اما با مقاومت شدید نیروهای فلسطینی مواجه شده است.

بنابر گزارش العالم، در جریان مقابله با حمله زمینی نیروهای صهیونیستی، نیروهای گردان های قسام دو تانک نظامیان صهیونیست را حین پیشروی آن ها در محور غرب شهر غزه منهدم کردند. این درحالیست که درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان اشغالگر در شمال بیت لاهیا و بیت حانون در شمال غزه نیز درجریان است.

بنابر این گزارش، رژیم اشغالگر آمار واقعی از تلفات نظامیانش را اعلام نمی کند و صرفا از کشته شدن ۱۶ نظامی خود در جریان عملیات زمینی غزه خبر داده است.

در همین حال خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که با افزایش تعداد شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، شمار ناپدیدشدگان نیز افزایش یافته است.

پربیننده ترین خبرها