گزارش العالم از حمله پهپادی رژیم اشغالگر به یک خودرو و کشتار 3 کودک لبنانی

دوشنبه 15 آبان 1402 - 15:04

در حمله پهپاد اسرائیلی به یک خودروی غیر نظامی در جنوب لبنان – که شب گذشته رخ داد – سه کودک و یک زن به شهادت رسید و یک نفر دیگر مجروح شد.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در لبنان گزارش داد: این خودرو در حال حرکت در جاده اصلی بین دو منطقه عیتانا و عیترون در شهرک بنت جبیل در بخش میانه مرزهای جنوبی لبنان بود. راننده این خودرو یک خانم و سرنشینان آن، مادر و سه کودک بودند که با شلیک پهپاد اسرائیلی این خودرو آتش گرفت و چهار سرنشین آن به شهادت رسیدند.

به دنبال این حمله، خبرنگار العالم همراه با تیم های تحقیقاتی در محل حادثه حضور یافت و با یکی از خویشاوندان قربانیان و شاهدان عینی گفتگو کرد.

حسین عزالدین، خبرنگار العالم با حضور در محل وقوع جنایت گفت: رژیم صهیونیستی از خون کودکان غزه سیراب نشده است و اکنون به سراغ کودکان معصوم شهرک بلیدا در جنوب لبنان رفته و خودرویی را که حامل دو زن و سه کودک حداکثر 12 ساله بود، هدف قرار داد. در این حمله مادربزرگ و سه کودک به شهادت رسیده و مادر، مجروح شده است.

وی خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی ادعا می کند که این خودرو، حامل چند نظامی یا مرد جوان بوده است در حالی که جز دو زن و سه کودک با کتاب درسی شان چیز دیگری در این خودرو نبوده است و این خود، گواه این حقیقت است که این رژیم بویی از انسانیت نبرده و جز زبان خون و کشتار و جنایت، نمی فهمد.

رژیم اشغالگر تشنه خون کودکان غزه و لبنان

پربیننده ترین خبرها