خبرهای تایید نشده از حمله به یک کشتی اسرائیلی در دریای مکران

خبرهای تایید نشده از حمله به یک کشتی اسرائیلی در دریای مکران
شنبه 4 آذر 1402 - 11:02

منابع خبری از حمله به یک کشتی باری اسرائیلی در شمال اقیانوس هند خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

در همین زمینه، یک شکبه لبنانی گزارش داد که این حمله روز پنجشنبه (2 آذرماه) و ساعاتی قبل از آغاز آتش بس صورت گرفته است.

شبکه المیادین به نقل از منابع ویژه گزارش داده که کشتی باری اسرائیلی شامگاه پنج شنبه و ساعاتی قبل از آغاز آتش‌بس در دریای مکران واقع در شمال اقیانوس هند هدف حمله حمله قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی شده است.

رژیم صهیونیستی تا کنون اظهار نظری در این خصوص نکرده و اگر این خبر تایید شود بیانگر آن خواهد بود که تل آویو در صدد پنهان کردن این موضوع بوده است،‌ رسانه های منطقه نیز پیش از این مطالبی در این زمینه منتشر نکرده اند. از سوی دیگر نیز هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

البته پیش از این نیز یمن از توقیف یک کشتی باری رژیم صهیونیستی به نام گلکسی لیدر در حمایت مردم فلسطین در غزه خبر داده بود.

نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه ( 28 آبان ماه) یک فروند کشتی وابسته به رژيم صهیونیستی را برای همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و وداشتن رژیم صهیونیستی به توقف کشتار در غزه،‌ توقیف و به سواحل یمن هدایت کردند.

در همین زمینه محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن با تایید توقیف کشتی «گلکسی لیدر» متعلق به شرکت تاجر اسرائیلی «رامی اونگر» در توییتی خاطرنشان کرد: در مسیر همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و برای حمایت از مقاومت قهرمانانه فلسطین در نواز غزه تاکید می کنیم که توقیف کشتی اسرائیلی گامی عملی برای اثبات جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی با این رژیم به هر قیمتی است.

وی با اشاره به این که هرگونه تلاش برای جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها به توقف تجاوزگری رژيم اسرائیل بستگی دارد، تاکید کرد که عملیات توقیف کشتی اسرائیلی شروع کار است؛ جهان باید بداند که جنایات رژیم اسرائیل در غزه تمام مرزها و قوانین را زیر پا گذاشته است.

سخنگوی انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تکلیف هر انسان آزاده ای در جهان این است که هر‌آنچه در توان دارد برای پایان دادن به جنایت اسرائیل به کار گیرد.

پربیننده ترین خبرها